Iemand ervaring met Channel Islans Audio?

Gestart door Audiotic, mei 26, 2012, 17:56:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Audiotic

Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

JohnWx

Nee

tis volgens mij een echt USA bedrijf en ja dat land is groot

ziet er wel goed uit
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Volgens mij hebben deze ook even te koop gestaan bij het buurforum, mooioe versterkers wel om te zien.

W en W audio heeft ook een en ander van dit merk staan (CI Audio)

Audiotic

Citaat van: cz79 op mei 26, 2012, 20:58:26
Volgens mij hebben deze ook even te koop gestaan bij het buurforum, mooioe versterkers wel om te zien.

W en W audio heeft ook een en ander van dit merk staan (CI Audio)
Ik ga maar even luisteren bij De Groef...
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

cz79


Audiotic

Citaat van: cz79 op mei 27, 2012, 12:10:25
Wat ga je weg doen eventueel dan?
:-)

Niets, maar als vervanging van de eindtrappen voor de frontspeakers. Ik heb het idee dat de MM8003, na de upgrade naar de Linn Akurate DS/1, de zwakke schakel is. Beetje scherp, weinig luchtig. Relatief dan. Margewerk vast, voor velen, maar de Linn is ZO goed, er ging een wereld open, had ik niet verwacht. Ik ben enorm enthousiast. En dus gelijk op zoek....
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

cz79

Mooi dat je er zo blij mee bent, ik weet alleen niet of die CI blokken beter zijn dan de MM, welicht Erik van Jouwhifi even contacten, hij heeft ze ook een tijd gehad

xander32

Volgens mij heeft Drees62 er ook mee gespeeld.

JohnWx

schijnt dat HYPERION daar goed op klinkt  :angel:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Audiotic

Citaat van: cz79 op mei 28, 2012, 09:39:40
Mooi dat je er zo blij mee bent, ik weet alleen niet of die CI blokken beter zijn dan de MM, welicht Erik van Jouwhifi even contacten, hij heeft ze ook een tijd gehad

Gedaan, hier zijn reactie:

"...

de D200 zijn erg fraai en naar mijn idee een flinke stap boven de Marantz.
wat moeten ze kosten?

mvg Erik"

Dank, beide.
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

cz79

waar heb je ze gezien en wat moeten ze kosten?

Audiotic

#11
Citaat van: cz79 op mei 28, 2012, 21:28:51
waar heb je ze gezien en wat moeten ze kosten?
De Groef, Groningen. Vandaag beluisterd en gelijk meegenomen.
En thuis gelijk in het systeem, ter vervanging van de front-versterking.

Deze kleine maar fijne monoblokjes (nog geen 16 cm breed!) zijn meedogenloos, genadeloos! Het verschil tussen CD en HighRes wordt verder uitvergroot, en slecht gemasterde CD's vallen enorm door de mand. Ze zijn "plat", 2-dimensionaal in plaats van dat ze ruimte ademen. Maar goed gemaakt zijn extra fraai - Suzanne Vega's Tom's Diner bijvoorbeeld heeft een enorme diepte die ik nog nooit gehoord had.

Een fantastische investering, vacantiegeld raakt zo wel snel op :-)
Heb er € 995,- voor betaald, dat is 1/3e ongeveer van de nieuwprijs.
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek