GRATIS 5010b

Gestart door NICOR, mei 12, 2012, 19:51:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

OP WIE STEM JE VOOR GRATIS MARANTS 5010B JE KAN MAAR 1X STEMMEN VERZENDINGSKOSTEN INBEGREPEN POLL  PS ZEER MOOIE STAAT MAAR GEEN BANDJE MEER OP !

John Wx
2 (15.4%)
pietjepc
0 (0%)
Yorki
0 (0%)
pameijer
2 (15.4%)
xander32
0 (0%)
pameijer
0 (0%)
Niber
0 (0%)
Cornelis1921
0 (0%)
vielzweck
0 (0%)
WimPeu
0 (0%)
Paul
2 (15.4%)
Zoldar
0 (0%)
renes59
1 (7.7%)
Whisper.nl
0 (0%)
SB_Marantz
1 (7.7%)
renes59
0 (0%)
cz79
1 (7.7%)
Janver
0 (0%)
Niemand
1 (7.7%)
Belgie
1 (7.7%)
joep!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2 (15.4%)
stadium III
0 (0%)
Admin
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 13

Stemmen gesloten: mei 20, 2012, 19:51:59

NICOR

Ik wilde wel eens iets voor niets weggeven maar wist niet aan wie dus jullie mogen zelf kiezen om het eerlijk te laten verlopen,uitslag  pas op het einde zichtbaar,het is niet zo heel veel waard maar waar krijg je nu iets voor niks  :schater:

Allen die de moeite gedaan hebben om te reageren in de Poll doen mee!!!!!!!!!!!!!!!!
Deze ziiten ook het meest op het forum
Andere leden kunnen ook stemmen om jullie,denk ik juist aan


De Discussie oeps sorry pol  duurt 8 dagen :schater:


Kgeef nog 1 brandalarm bij en cd Europe en een blu ray dvd 30 Days of night toppertje


Je kan maar 1 x stemmen


VERZENDKOSTEN INBEGREPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  :yes:


         

joep

Och ik sta er niet bij. Jammer jammer jammer. Maar goed zo is het leven. En ik zit inderdaad bijna nooit hier op het forum.

Zouden de heren welke wel op de lijst staan zich niet beter eerst kunnen motiveren waarom op hen te stemmen?

Paul

Citaat van: joep op mei 12, 2012, 19:59:22
Och ik sta er niet bij. Jammer jammer jammer. Maar goed zo is het leven. En ik zit inderdaad bijna nooit hier op het forum.

Zouden de heren welke wel op de lijst staan zich niet beter eerst kunnen motiveren waarom op hen te stemmen?
Ik ga niet stemmen maar als ik als gegadige uit de bus kom krijg jij hem van mij Joep. :wink:
Zelfs de vezendkosten betaal ik voor je. :-D
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

NICOR

JOEP IS NEDERLAND IK GEEF MEN STEM WEL


NEDERLAND IS JOEP IN DE TOPIC SORRY

NICOR


Yorki

Mooi gebaar, maar er zitten hier zo veel behulpzame mensen dat ik niet weet voor wie te stemmen. Van mijn part mogen ze allemaal winnen.

gerard

Mooi gebaar  pompom

(wel een paar namen dubbel)


Citaat van: NICOR op mei 12, 2012, 19:51:59
.....  Kgeef nog 1 brandalarm bij en cd Europe  ......         

Deze 5010 gecombineerd met 1 brandalarm en een cd van Europe (final countdown) doet mij vermoeden dat de begunstigde wel even zijn polis na moet kijken hoe het zit met de brandverzekering.....   :angel:
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

renes59

Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Stadium III

Mij mogen jullie overslaan  :-D
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

jrm

Gelukkig sta ik er ook niet bij.... HB

renes59

Cassettedecks zijn mooie machines. Het was lange tijd het duurste onderdeel van mijn set, een Nakamichi.Past de Marantz mooi naast.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

SB_Marantz

Heb nog een 680ZX voor je....................neemt alleen niet op.

Geen tijd voor dat ding.
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

renes59

Dat is een mooie machine.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

pameijer

Hé, ik sta er zelfs 2x in! Na al die jaren, eindelijk een glimp van populariteit  :cry:
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Niber

#14
Aah ik sta er ook tussen, ik ben vereerd!!  notworthy
Ik sla hem ook over, heb geen cassettebandjes. Dat is van voor mijn tijd. :wink:

Wel mooi ding hoor.



Ps Leuke actie!!  :yes:
Hoop dat je er iemand blij mee kan maken. Ik zal mn stem komende week gaan uitbrengen aan degene die hier het meeste belangbij heeft!!
Zelf heb ik Cor al eens een oud fototoestel (een simpel ding van 3.2 MP, maar werkte nog) gegeven. Had hij niet en hier lag hij nog in de lade.
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2