Live wat hebben we gezien en wat vonden we er van? (Vroeger & Nu)

Gestart door Lars86, september 26, 2011, 15:07:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Matt

Citaat van: xander32 op februari 26, 2016, 16:33:05
Muse  HB

Die komen hier ook regelmatig in belgië. Jammer van dat laatste album, daar ben ik geen fan van. Al de rest kan ik zeker smaken  :yes:
#Rega Elicit-R #ATC SCM11 #Rega Apollo #Node2
#Project Debut Carbon met Ortofon OM10 #Synology DS216play

Vintage #1090 #2100L #5010B #JJ221 #B&W DM602

"Music is what feelings sound like."

mountainbiker

Citaat van: Matt op februari 26, 2016, 23:12:47
Die komen hier ook regelmatig in belgië. Jammer van dat laatste album, daar ben ik geen fan van. Al de rest kan ik zeker smaken  :yes:
Dat album was inderdaad niet best.
versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

Vinyl_Fuchs

Vanavond Dewolff in Wegberg (D: net over de grens) helaas geen companie, maar ik ga hoe dan ook.


https://youtu.be/11XyGNzPtUc
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

xander32


Vinyl_Fuchs

Net terug, geweldige set. Wel 85 euro taxikosten. Maar dat mag de pijn niet drukken.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Vinyl_Fuchs

In de kroeg Zur alten Post in Wegberg liep ik onderstaande Nederlandse singer-songwriter nog tegen het lijf en heb ik even met hem gebabbeld, zonder hem te herkennen. Oorspronkelijk uit A'dam, maar nu woonachtig in Wegberg. Niet helemaal mijn smaak, maar toch geinig om te vermelden.


https://youtu.be/xLttojMycYU
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Cornelis1921

Citaat van: Vinyl_Fuchs op maart 13, 2016, 02:31:49
Net terug, geweldige set. Wel 85 euro taxikosten. Maar dat mag de pijn niet drukken.
Wie ook een pilsje lust tijdens het rocken buitens huis kan toch net zo goed de fiets pakken: goedkoper, gezonder, en je ziet ook nog eens wat de omgeving. :-D
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Vinyl_Fuchs

Citaat van: Cornelis1921 op maart 14, 2016, 01:41:25
Wie ook een pilsje lust tijdens het rocken buitens huis kan toch net zo goed de fiets pakken: goedkoper, gezonder, en je ziet ook nog eens wat de omgeving. :-D
Dan ken jij de rijkswegen in landelijk Duitsland niet: geen fietspaden, geen straatverlichting en de auto's rijden 70-100 km/ uur. Normaal ben ik ook van het fietsen, maar in dit geval heb ik de taxi in koop genomen.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Matt

In België houden ze je evengoed tegen en nemen ze alsnog je rijbewijs af als je teveel hebt gedronken...
Taxi of te voet dus.

#Rega Elicit-R #ATC SCM11 #Rega Apollo #Node2
#Project Debut Carbon met Ortofon OM10 #Synology DS216play

Vintage #1090 #2100L #5010B #JJ221 #B&W DM602

"Music is what feelings sound like."

Vinyl_Fuchs

#144
Citaat van: Matt op maart 15, 2016, 18:25:33
In België houden ze je evengoed tegen en nemen ze alsnog je rijbewijs af als je teveel hebt gedronken...
Taxi of te voet dus.

Dit geldt in Duitsland ook: ik persoonlijk zou gaan flippen als ze m'n rijbewijs voor zoiets zouden innemen.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Matt

Citaat van: Vinyl_Fuchs op maart 15, 2016, 20:45:08
Dit geldt in Duitsland ook: ik persoonlijk zou gaan flippen als ze m'n rijbewijs voor zoiets zouden innemen.

Wie niet  :-o
#Rega Elicit-R #ATC SCM11 #Rega Apollo #Node2
#Project Debut Carbon met Ortofon OM10 #Synology DS216play

Vintage #1090 #2100L #5010B #JJ221 #B&W DM602

"Music is what feelings sound like."

TurboMarco

Citaat van: Matt op maart 15, 2016, 18:25:33
In België houden ze je evengoed tegen en nemen ze alsnog je rijbewijs af als je teveel hebt gedronken...
Taxi of te voet dus.
In Neddrland is het bij wet verboden om met teveel drank op een voertuig te besturen ,daar valt dus ook een fiets onder ,daarnaast scheelt het aantal pilsjes of je een beginnende bestuurder bent of niet .
Blijkbaar is er in NL iets mis met de handhaving van de wet ,dat zie je met meer zaken .
Zo gedogen ze in Utrecht dat je met een brommobiel (45 km wagentje) op 80 Km wegen kan rijden ,terwijl het bij wet verboden is .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Vinyl_Fuchs

Kaartjes besteld voor: Peter Beeker en Ongenode Gaste, 1 van de beste live acts die ik ooit gehoord heb, zingend in m'n moerstaal. Toetsenist is Dick Franssen (Alquin) en de charismatische zanger Peter Beeker. Gaan de nacht doorhalen. De avondtrein heen en ochtendtrein terug. Laef hard.



https://youtu.be/K2xQacRh1AQ
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Matt

Best kept secret is in de smaak gevallen.
Heel wat bands gezien, heel veel ontdekt.

I am Oak
Beach Slang
DIIV
Wolf Parade     !
Moon Duo
Empress Of
Beck   !!!
Black Box Revalation  !!
Alice On The Roof   is wel oké, niet echt mijn genre :)
Slaford Mods          was niet mijn ding
Bloc Party  ?? Geluid was hier echt niet oké, ik denk dat het aan de technieker lag. Optreden was heel flauw
Dinosaur Jr !!
AIR    !
Bob Moses !!!
Editors !
Caribou !!
Explosions In The Sky !!!!
Unknown Mortal Orchestra  !!
Half Moon Run
Yeasayer   !!
Band Of Horses  !!
Two Door Cinema Club
Jamie XX   !!

Quasi alles volledig gezien, op eens 10-15minuten na (later toekomen of vroeger weg gaan...)
Aan de hand van de ! mijn bevinding, hoe meer hoe beter ;-)
Die zonder waren niet perse slecht, ik ken gewoon niet alle namen van buiten. Het was veel voor 3 dagen  :-D
#Rega Elicit-R #ATC SCM11 #Rega Apollo #Node2
#Project Debut Carbon met Ortofon OM10 #Synology DS216play

Vintage #1090 #2100L #5010B #JJ221 #B&W DM602

"Music is what feelings sound like."

xander32

De laatste twee posts laten zien dat er hier echte muziekliefhebbers zitten :yes:.