ZR 6001 defect : check pow5

Gestart door Foppen, december 22, 2010, 17:05:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Foppen

Hallo,

Ik heb nu ongeveer drie jaar een ZR 6001 en de laatste tijd geeft die problemen. Heel willekeurig slaat hij uit met de melding 'check pow5'. Pas na 15 minuten kan hij weer aangezet worden, waarna hij vaak kort daarna weer uitslaat. Nou heb ik flink wat fora gelezen, met name Amerikaanse. Het probleem schijnt regelmatig op te treden en een oplossing schijnt niet zo eenvoudig te zijn. In ieder geval geeft men aan dat het wel erg kostbaar is door de tijd die het kost?

Ik denk er dus serieus over om dat ding te recyclen en wat anders aan te schaffen want eerlijk gezegd ben ik hem behoorlijk zat. Maar niet voordat ik hier aan ervaren mensen gevraagd heb wat zij er van denken. Of misschien wel een acceptabele oplossing kennen.

Alvast dank voor de reactie
John





Maurice

Je zou sowieso eens contact kunnen opnemen me Audioservice te Elst. Zij zijn de officiƫle marantz reparateur en kunnen denk ik wel telefonisch aangeven waar je rekening mee dient te houden.

Ik las net ook dat het bij de x001 serie hier veel problemen mee heeft.
Er wordt standaard 2 jaar fabrieksgarantie gegeven, maar van een apparaat als dit mag je verwachten dat die echt wel langer dan drie jaar meegaat. Dus mogelijk is er ook onder coulance nog wat te regelen. Hiervoor dien je echter contact op te nemen met je dealer.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Foppen

Dank voor je reactie Maurice.
Ik zou het zonde vinden om het apparaat nu al bij het grof vuil te zetten
dus zal ik eens contact opnemen met met die reparateur.