SR6004 HDMI PCB vervangen

Gestart door Lokkie, november 17, 2010, 18:03:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lokkie



Hallo

Bij mijn SR6004 is het HDMI board vervangen. Enig idee over wat de reden kan zijn dat zoiets kapot gaat?? Misschien moet ik een en ander aanpassen om herhaling te voorkomen?
Groet,

Gert

Stadium III

zou het niet weten

niet druk over maken en lekker draaien
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

still life

zou te maken hebben met de POD (pop of death) waarna de SR in beveiliging gaat..

is je wsl ook overkomen?
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

Lokkie

Wat ik heb gelezen over de POD is dat het systeem ook niet meer terug komt. In mijn geval ging het systeem spontaan uit en weer aan. In het begin (na een week of twee) was dat een enkele keer, maar na twee maanden gebeurde het iedere 5 minuten. Hij is intussen weer aangesloten na reparatie en upgrade van de software. We zien wel hoe lang het goed gaat. De sr6004 ging de laatste maanden natuurlijk voor een spotprijs (600 euri's in mijn geval) over de toonbank, maar nu denk ik toch dat ik liever een versterker met aparte DAC had gekocht. Geeft iets meer vrijheden. Ik denk ook wel dat dit een apparaat is waarmee je niet 20 jaar vooruit kunt zoals met mijn oude Technics versterker. Past ook beter in onze wegwerpmaatschappij..

Bedankt voor het meedenken.


groet

drees62

Citaat van: Lokkie op november 19, 2010, 11:35:09

Ik denk ook wel dat dit een apparaat is waarmee je niet 20 jaar vooruit kunt zoals met mijn oude Technics versterker. Past ook beter in onze wegwerpmaatschappij..

Bedankt voor het meedenken.

groet


Dit is dus het verschil tussen stereo en HT. Stereo apparaten behouden beter hun waarde dan het HT-spul  :wink:
Welkom in de real world!  :wink: