SR5004 t.o.v. SR5005

Gestart door FransH1968, november 09, 2010, 20:01:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FransH1968

Hallo Allemaal,

Binnenkort ga ik een mooie receiver en Blu-ray Speler kopen van Marantz en voor de receiver twijfel ik erg tussen de SR5004 en de SR5005. Er zit een fors prijsverschil tussen deze receivers, is dit de meerprijs waard?

Wat ik met name mis aan de SR5004 is een USB-aansluiting. Ik heb zelf een aardige muziekcollectie op een mp-3 speler staan en wil deze wel af kunnen spelen via mijn receiver. Nou wil ik als Blu-ray speler de UD5005 kopen en hier zit wel een USB-aansluiting op, is een USB-aansluiting op de receiver dan nog van een toegevoegde waarde? Als in het verschil in prijs waard?
Of zeggen jullie juist dat ik mijn mp-3 speler (een Sony) beter op een andere manier op de receiver aan kan sluiten, bijvoorbeeld via de mini-jack aansluiting?

Ik hoor het graag.

Groet,
Frans

raymonvdm


still life

mss de sr6004 overwegen?
heeft usb, meer vermogen & meer mogelijkheden

de x005 serie gaat vooral om hdmi 1.4
heb je dat niet nodig is er al snel minder twijfel..
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

FransH1968

Dank voor jullie input! Het is de SR 6004 geworden.
Ik wil hierbij de UD5005 gaan kopen, maar deze is momenteel nog niet leverbaar. Zal wel ergens in januari worden is de verwachting. Ik verheug me er nu al op! Dan nog mooie luidsprekers erbij en het genieten kan helemaal beginnen. ik zie mezelf al zitten, open haard aan, mooi glas wijn en Bruce Springsteen die door de hele huiskamer zingt over zijn Rosalita!

still life

de UD5005 vind ik ook best interessant..

CiteerDan nog mooie luidsprekers erbij en het genieten kan helemaal beginnen
8-)
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300