adverteerder op MP bekend?

Gestart door Martin, juni 07, 2010, 12:41:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cesar

Ik heb eens iemand gesproken die daar een receiver heeft gehaald, ook voor een wel erg scherpe prijs. Is al een poos geleden, dus dit is niet een eendagsvlieg. Erg illegaal zal het ook niet zijn als hij het zo lang vol houdt, wellicht zit het wat op het randje en verklaard dat de naamsveranderingen  :wink:
Stereo: PM17mkIIm - CD17MkIII KI - ST17m
HT: SR5400ose - DV7600

JohnWx

Citaat van: Cesar op juni 08, 2010, 23:26:05
Ik heb eens iemand gesproken die daar een receiver heeft gehaald, ook voor een wel erg scherpe prijs. Is al een poos geleden, dus dit is niet een eendagsvlieg. Erg illegaal zal het ook niet zijn als hij het zo lang vol houdt, wellicht zit het wat op het randje en verklaard dat de naamsveranderingen  :wink:

je hebt wit en zwart en daartussen is grijs ook een mooie kleur  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Martin

Mischien is het wel een soort Robin Hood.
Koopt een speler van 4000,- en verkoopt hem na een halfjaartje voor 1750,-   :mrgreen:

Ik heb maandag gevraagd of hij foto's wil opsturen van de speler, dus daar wacht ik dan nog op. Voor iemand die best wel veel marantzspullen te koop zet reageert hij wel langzaam.

Maargoed misschien zie ik wel spoken die er niet zijn.
JVC RS55 /Anthem D2V A2 A5 / Primare BD-32/ Paradigm 11v6 -CC-390 -ADP-390 /Velodyne DD15+ / HTS2600 /STEREO-: Marantz SC-11S1 / SM-11S1 / SA-11S2 / TT-15S1 / ST-15S1 /Paradigm monitor 11 / Supra stekkerblok

drees62

#18
Citaat van: Martin op juni 09, 2010, 11:01:01
Mischien is het wel een soort Robin Hood.


Maargoed misschien zie ik wel spoken die er niet zijn.

Keep on dreaming  :wink:

Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn wat mij betreft. Ben ook eens aan het emailen geweest met een vent uit Zwolle over een (Audio Analogue met HT pass-through) versterker. 6 maanden oud, nauwelijks gebruikt etc. Toen ik vroeg naar de bon i.v.m. het overdragen van de garantie kreeg ik allerlei zwamverhalen. Geen zuivere koffie dus! In mijn optiek moet je nooit iets kopen als er nog fabrieksgarantie opzit en de orig. factuur is er niet bij. Daar zal dan vast een reden voor zijn. Ook als de apparatuur bijv. uit het buitenland komt hoort er natuurlijk een factuur bij.


Overigens staat de versterker nog steeds op MP (http://link.marktplaats.nl/353561369) en heet de verkoper nu AA i.p.v. Audio Analogue zoals een half jaar geleden. Mail deze ook maar eens voor de grap  :wink:


Mijn advies? Houd voor jezelf een paar basisregels aan en als het daaraan niet voldoet: volgende keer beter!

1. Handel in persoon: u weet precies met wie u zaken doet en wat u koopt!
2. Laat uw gezonde verstand spreken en vertrouw op uw gevoel: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo!
3. Probeer zoveel mogelijk informatie in te winnen over de (ver)koper (bijvoorbeeld via internet) en bewaar alle informatie!
4. Wees extra voorzichtig bij transacties met het buitenland: Marktplaats.nl is vooral gericht op Nederland!
5. Gebruik bij transacties met onbekenden geen betaalmethoden als Western Union Bank, MoneyGram en cheques!

Pjotr27

Wijze raad, het gaat nog steeds om veel geld!

Martin

Hoi Drees bedankt voor je wijze raad ;)

Ik ben nu zover dat ik dus geen aanbetaling doet, gewoon gelijk boter bij de vis.

Ik heb de verkoper nogmaals een wat indringender mail gestuurd dat ik niet van plan bent om voor l*l naar groningen te rijden als er iets niet klopt met de speler, dus als er toch krassen of dat er in gespit is.
Gewoon een orginele factuur. Kijken wat hij hierover zegt.

Als het gewoon normaal is, is het misschien dit weekend al beklonken.

wordt vervolgd.
JVC RS55 /Anthem D2V A2 A5 / Primare BD-32/ Paradigm 11v6 -CC-390 -ADP-390 /Velodyne DD15+ / HTS2600 /STEREO-: Marantz SC-11S1 / SM-11S1 / SA-11S2 / TT-15S1 / ST-15S1 /Paradigm monitor 11 / Supra stekkerblok

lo

Ik hoop voor je dat het lukt.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

drees62

Citaat van: Martin op juni 10, 2010, 16:39:39
Hoi Drees bedankt voor je wijze raad ;)

Ach ja, al doende leert men.

Hoop voor je dat het lukt en dat je een goede speler voor een mooi prijsje op de kop kunt tikken.
Hou ons op de hoogte!


lo

Geen XLR, had ik zeker verwacht. :-o

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Martin

Citaat van: drees62 op juni 10, 2010, 16:49:32
Ach ja, al doende leert men.

Hoop voor je dat het lukt en dat je een goede speler voor een mooi prijsje op de kop kunt tikken.
Hou ons op de hoogte!

Nou de verkoop van die sa-11s2 in groningen gaat niet lekker volgens mij, als hij tegen mij had gezegd joh voor 1800 of 1900 mag je hem hebben had ik het misschien nog wel gedaan maar zei dat hij het helemaal niet meer ging verkopen en nu staatie om op te bieden??.

Maargoed heb nu een nieuwe die helemaal oppie toppie is wel een stuk duurder maar ook daar komen we wel weer overheen.
JVC RS55 /Anthem D2V A2 A5 / Primare BD-32/ Paradigm 11v6 -CC-390 -ADP-390 /Velodyne DD15+ / HTS2600 /STEREO-: Marantz SC-11S1 / SM-11S1 / SA-11S2 / TT-15S1 / ST-15S1 /Paradigm monitor 11 / Supra stekkerblok

thepioneer

Hey, vreemde vogel ja. Ik zag vanmorgen al dat hij nog in de aanbieding was, vindt het wel raar hoor. Dacht al dat hier iets niet klopte,

Nu heb je een nieuwe gekocht ?
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550


Marvin

Er is een mogelijkheid om de Linkjes netjes in te korten....  clown1

Martin

Citaat van: thepioneer op juni 13, 2010, 18:47:20
Hey, vreemde vogel ja. Ik zag vanmorgen al dat hij nog in de aanbieding was, vindt het wel raar hoor. Dacht al dat hier iets niet klopte,

Nu heb je een nieuwe gekocht ?

Ja, ik heb een splinter nieuwe aangeschaft.

Ik werd een beetje moe om vragen te stellen waar ik een ontwijkend antwoord op kreeg. Als je voor zo'n speler 1750,- te weinig vindt en hem dan niet verkoopt en de volgende dag weer voor 1800,- aanbied dan heb ik zo iets van laat maar.

Ik ben tevreden :yes:
JVC RS55 /Anthem D2V A2 A5 / Primare BD-32/ Paradigm 11v6 -CC-390 -ADP-390 /Velodyne DD15+ / HTS2600 /STEREO-: Marantz SC-11S1 / SM-11S1 / SA-11S2 / TT-15S1 / ST-15S1 /Paradigm monitor 11 / Supra stekkerblok