Oorpijn

Gestart door UPP, april 14, 2010, 10:53:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dekay99

 :-D :-D :-D :-D :-D
Erg grappige discussie hello

Dekay99

xander32

Citaat van: UPP op april 22, 2010, 15:35:05
Naar de huisarts geweest en die wist mij te vertellen dat alles er normaal en schoon uit zag. Alleen een beetje irritatie te zien aan m'n linker trommelvlies. Ik zeg dat kan kloppen, want m'n vriendin zit altijd links van me :-D Enfin, ze raadde me neusspray aan omdat ik nogal vaak snotterig ben en dat kan voor druk op de oren zorgen. Dus Martijn, je zat in de goede richting notworthy
Ik zou, als ik je een advies mag geven, ook jullie relatie wat spannender gaan maken en af en toe ook rechts van je vriendin gaan zitten :-D.


Sander.

Mexicaanse Hond

Oh lala, dat is wel erg gewaagd.  :schater:

lo

Citaat van: xander32 op mei 08, 2010, 10:51:54
Ik zou, als ik je een advies mag geven, ook jullie relatie wat spannender gaan maken en af en toe ook rechts van je vriendin gaan zitten :-D.


Sander.

Dan blijft ze in zijn linker oor "tetteren" :-D

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Vlearmoes

Citaat van: xander32 op mei 08, 2010, 10:51:54
Ik zou, als ik je een advies mag geven, ook jullie relatie wat spannender gaan maken en af en toe ook rechts van je vriendin gaan zitten :-D.


Sander.
:schater: :schater: :schater:
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Dekay99

Moet hij straks voor zijn andere oor naar de huisarts. Dat blijkt overigens ook een dame te zijn. die zit overigens vast recht voor waaedoor het geluid over beide oren verdeeld wordt. ook een oplossing voor thuis misschien? clown1

lo

Ik moet nu ineens aan Clinton denken :-D

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Eip

Elac BS 203.2
Marantz SR5023
Marantz CD6006
Panasonic DMP-BDT 167

Paul

Ik denk eerder deze  :-D

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

lo

Thats it, Yes  :yes:

:schater:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.