De set(s) van jrm

Gestart door jrm, mei 05, 2009, 20:40:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jowa

Mooie aanwinst.  :yes:
Gehoord bij Lo in z'n set, mooi apparaat.
Lekker de tijd er voor nemen van het weekend.

Rob46

Top Marcel!  :yes: Gefeliciteerd!!! Ben benieuwd naar jouw ervaringen :-D

Cornelis1921

Citaat van: jrm op september 13, 2017, 21:41:52
Nieuwe aanwinst:

Bluesound node 2 in het zwart, nieuw in de doos!

Van het weekend aansluiten....
Marcel, van harte gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst: Veel luisterplezier toegewenst. hello pompom
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

jrm

Citaat van: Cornelis1921 op september 14, 2017, 11:36:12
Marcel, van harte gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst: Veel luisterplezier toegewenst. hello pompom

Dank mannen, ik had de positieve en handige app mogen ervaren bij Rob en even tussendoor bij Bert (als logee), en de kans deed zich voor op Marktplaats voor een net bedrag, dan ben ik direct gaan onderhandelen en binnen een halve dag was deze van mij  :-D

bert50

Goed gedaan Marcel hier ga je veel plezier aan beleven [emoji106][emoji106][emoji445][emoji445]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

sjoek

Citaat van: jrm op september 14, 2017, 12:20:01
Dank mannen, ik had de positieve en handige app mogen ervaren bij Rob en even tussendoor bij Bert (als logee), en de kans deed zich voor op Marktplaats voor een net bedrag, dan ben ik direct gaan onderhandelen en binnen een halve dag was deze van mij  :-D

top  hello veel plezier er van. HB
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

jrm

Dank je, ik laat het volgende week weten  :yes:

xander32

Een Node 2: ik lees graag jouw ervaringen Marcel 👍🏼

jrm

Citaat van: xander32 op september 14, 2017, 19:21:26
Een Node 2: ik lees graag jouw ervaringen Marcel 👍🏼

Komt goed, eerst nog werken en een M&G op zat, hopelijk zondag installeren.

jrm

De Blue sound node 2 geïnstalleerd en direct werkend gekregen  :-D, via de app op de tablet is het zeer eenvoudig alles te selecteren en te laten horen, alleen de 2 TB harde WD-schijf ziet de node 2 wel, de mappen ook, maar muziek  :no: ppffftt, daar was het mij eigenlijk als eerste prio om te doen.

Geen idee waar het aan ligt, de computer en laptop spelen alle muziek bestanden moeiteloos af, maar de node 2 niet. Ik ga van de week wel verder zoeken, waar het aan ligt. Iemand op het forum een idee?

Overigens de kwaliteit van streaming muziek (Tidal of spotify is zeer eenvoudig en klinkt (rechtstreeks analoog aangesloten op de versterker) goed.

Rob46

Ik heb één en ander niet meer zo op het netvlies staan betreffende de app/bediening van de Bluesound Marcel. Misschien Bert?

Je kan ook met een mooi kabelke de Bluesound via de DAC van de SA laten spelen Marcel....

sjoek

Citaat van: jrm op september 17, 2017, 13:01:35
De Blue sound node 2 geïnstalleerd en direct werkend gekregen  :-D, via de app op de tablet is het zeer eenvoudig alles te selecteren en te laten horen, alleen de 2 TB harde WD-schijf ziet de node 2 wel, de mappen ook, maar muziek  :no: ppffftt, daar was het mij eigenlijk als eerste prio om te doen.

Geen idee waar het aan ligt, de computer en laptop spelen alle muziek bestanden moeiteloos af, maar de node 2 niet. Ik ga van de week wel verder zoeken, waar het aan ligt. Iemand op het forum een idee?

Overigens de kwaliteit van streaming muziek (Tidal of spotify is zeer eenvoudig en klinkt (rechtstreeks analoog aangesloten op de versterker) goed.

Hoe is de schijf ingedeeld? ( geformateerd) toevallig ook even een usb stick met een paar losse nummers geprobeerd?
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

jrm

Citaat van: sjoek op september 17, 2017, 15:14:28
Hoe is de schijf ingedeeld? ( geformateerd) toevallig ook even een usb stick met een paar losse nummers geprobeerd?

Vanavond met een USB stick geluisterd, hoe langer ik luisterde (meerdere nummers beluisterd) des te beter ging het klinken. Wat een fantastische app en snelle reactie als je switched van nummer.

Ik denk dat de schijf of anders geformatteerd moet worden of met een lagere spanning moet werken.

xander32

Mooie toevoeging aan de set dus :yes:.

Citaat van: jrm op september 18, 2017, 23:30:25
Vanavond met een USB stick geluisterd, hoe langer ik luisterde (meerdere nummers beluisterd) des te beter ging het klinken. Wat een fantastische app en snelle reactie als je switched van nummer.

Ik denk dat de schijf of anders geformatteerd moet worden of met een lagere spanning moet werken.

sjoek

Citaat van: jrm op september 18, 2017, 23:30:25
Vanavond met een USB stick geluisterd, hoe langer ik luisterde (meerdere nummers beluisterd) des te beter ging het klinken. Wat een fantastische app en snelle reactie als je switched van nummer.

Ik denk dat de schijf of anders geformatteerd moet worden of met een lagere spanning moet werken.

Dat is heel goed mogelijk dan inderdaad. Even kijken wat de indeling van de usb is en dan dezelfde voor de harddisk gebruiken. Vergeet niet dat de schijf helemaal leeg gaat he :wink:

De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.