De set van Marvin

Gestart door Marvin, maart 05, 2009, 23:08:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

lo

Gaat jou wel lukken hoor Marvin,ik heb er alle vertrouwen in! Zeg, ben je niet bang dat de plank onder de SR gaat door buigen?
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marvin

Het is best een stevige plank. Maar ik heb ook mn twijfels op langere termijn. Wellicht op korte termijn, dat zie ik straks wel. [emoji4]
In dat geval heb ik een ultra dunne xbox....

Marvin

Ik heb ook eigenlijk helemaal geen tijd voor dit geneuzel, wilde mn bar een tintje donkerder lakken..

xander32

Vergeet die bar ff, zorg dat er straks weer muziek klinkt, biertje erbij en jouw kerst is begonnen  :yes:.

Citaat van: marvin op december 23, 2017, 16:26:05
Ik heb ook eigenlijk helemaal geen tijd voor dit geneuzel, wilde mn bar een tintje donkerder lakken..

Marvin

Ja dat heeft nu ook wel voorrang, die bar kan eventueel nog wel 'een aantal' feestjes mee dit jaar.

RoGEK

Inderdaad.... prioriteiten stellen ;)  :schater: :schater:
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

Paul

Citaat van: RoGEK op december 23, 2017, 17:02:22
Inderdaad.... prioriteiten stellen ;)  :schater: :schater:
Dus laat die sloep maar wachten en eerst de Marantz laten zingen.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Marvin

Pfff.
Nog 2 uur wachten.

RHK

Van de week reed ik langs de enorme bouwput van de sluiswerkzaamheen in Ijmuiden, gigantisch!
jij werkt daar toch ook?  Dan draai jij je hand er niet voor om om jouw Marantz put te voltooien denk ik.
Alhoewel ik herken je hindernissen, je denkt zo ga ik het doen en dan loopt het toch weer anders. Hoort bij onze audio hobby denk ik.   HLP   Enne... Veel luisterplezier met dat audiomonster.  HB
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

Marvin

Ik werk op de sluis, niet aan de sluis. Dat terzijde. [emoji4]
Als die versterker in orde is komt het vast goed straks. Nog een half uurtje. [emoji23]

Whisper.nl

Citaat van: marvin op december 23, 2017, 21:30:37
Ik werk op de sluis, niet aan de sluis. Dat terzijde. [emoji4]
Als die versterker in orde is komt het vast goed straks. Nog een half uurtje. [emoji23]

zo iets bedoel je toch ?


https://www.youtube.com/watch?v=IEEUk6qbk2Y
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Marvin

Tja. Zo maak het wel heel ludiek..

Maar inderdaad, daar werk ik. 🤪

Whisper.nl

Citaat van: marvin op december 23, 2017, 21:36:35
Tja. Zo maak het wel heel ludiek..

Maar inderdaad, daar werk ik. 🤪

notworthy :angel: notworthy

ik werk bij de bank die geen winst wil maken  :no:
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Marvin

Nou de surround kanalen werken vooralsnog gewoon niet. Komt geen testtoon uit, alles zit goed aangesloten.

Grrr. 
Heb die verkoper net gevraagd of hij weet waarom dat zo is.

Marvin

Helaas zijn er wat mankementen, maar ik heb goede vertrouwen er met de verkoper wel uit te komen. 
Mn surround kanalen werken niet en er is kanaal verschil in links en rechts met inschakelen. Kot zooi.
Maar wat wel werkt smaakt naar meer.  Meer kanalen.
Dat wat ik met de 9200 bereikte dmv een equalizer perst die 14 eruit zonder equalizer. Dat resulteert in strakkere bass en een betere scheiding van het hoog. Hij is dus behoorlijk anders getuned  dan de 9200.