De set van Marvin

Gestart door Marvin, maart 05, 2009, 23:08:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Marvin

Dank je Paul, zal mn bevindingen hoogstwaarschijnlijk vannacht wereldkundig maken.

xander32




Dikke bak man 💪🏻. Succes met de buren.

Marvin

Citaat van: AkTeVox op december 23, 2017, 14:18:39
Heerlijke dikkerd die SR14! Mijn huidige AV7701/MM7055 combi is er waardeloos tegen.
Al veel spijt gehad van de gemaakte switch.....


Setup ergens 2012.  PM16 SR14 CD17 DV17 ST17
Ja je merkt wel dat dit een opschepper is, tikt die 9200 in uitstraling en gewicht de hoek in.

Kreeg vannacht die 5.1 analoog niet werkend. Afstandbediening heeft de macros nog van de vorige eigenaar. Heel onhandig. En die rc3200 heeft blijkbaar net even een andere ir structuur, dus daar heb ik weinig aan. Dacht mn touwtjes over te prikken, instellingen overnemen en dan die luidsprekers afregelen. Maar ik ben er nog wel even zoet mee merk ik.
Zal hem vanavond aan de beamer hangen voor het OSD, en dan zal ik mn magie voor zich moeten laten spreken.

pietjepc

Wanneer jij je magie er op loslaat moet het vast goedkomen... :-D
PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

AkTeVox

De originele macro's kan je via het www downloaden, zijn trouwens dezelfde als die van de Philips remote.
Kabeltje in de remote prikken en zo naar je pc . Ik meen mij te herinneren dat de ene kant een 3.6mm jack is en het andere eind een com poort stekker.


http://www.remotecentral.com/tsu2000/index11.htm

Marvin

Ja die stekkers heb ik er bij, inclusief 2 laders en extra accu. Al schijnen die niet goed te werken en deed hij er zelf gewone batterijen in. Is mij ook goed genoeg!
Maak me voor alsnog meer zorgen dat ik mn surround niet hoor, hoop daar in het OSD en met de originele ab setting een optie voor te vinden.

Marvin

Citaat van: pietjepc op december 23, 2017, 14:31:24
Wanneer jij je magie er op loslaat moet het vast goedkomen... :-D
Ja zo noemen mn vrienden het.. [emoji23]

AkTeVox

#1117
Alle bruggen op de Main inputs nog aanwezig?

Marvin

Ja is een goeie van je, neem ik zeker mee in mn strijd vanavond.

AkTeVox

5 Bruggen moeten er aanwezig zijn.  :wink:




suc6 ermee!

Vinyl_Fuchs

Mooie versterker en veel succes met installeren.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Marvin

Citaat van: Vinyl_Fuchs op december 23, 2017, 15:00:24
Mooie versterker en veel succes met installeren.
Vond in voorheen altijd leuk, zie er nu tegenop. 🤪
Alles werkte met 1 druk op de knop, nu werkt niks. [emoji39]

Marvin

Citaat van: AkTeVox op december 23, 2017, 14:52:44
5 Bruggen moeten er aanwezig zijn.  :wink:




suc6 ermee!
Zo irritant he, dat ik pas over 7uur kan kijken. 

WilliamB

Mooie bak, en erg indrukwekkend  notworthy
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Marvin

Ja ik ben er ook wel blij mee, moet ie het vanavond natuurlijk wel gaan doen zoals ik wil.
Die 9200 heeft een opknapbeurt nodig, heeft last van kanaal uitval. Mn potloodjes die ik tussen de pre-outs had geforceerd waren niet meer afdoende. [emoji23][emoji23]