De vintage set van Paul

Gestart door Paul, februari 01, 2009, 13:05:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Cornelis1921

#210
Citaat van: John Wx op juli 09, 2013, 15:56:43
notworthy
:yes: notworthy Heel mooi, Paul! Veel plezier. byebye
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Paul

Citaat van: Cornelis1921 op juli 11, 2013, 03:50:38
notwothy Heel mooi, Paul! Veel plezier. byebye
SC/SM-7 set, eigenlijk zonde om ongebruikt te laten staan heeft nu een vaste plek in de slaapkamer samen met de B&W,s een Dual draaitafel en een CD52 mkII.

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Niber

Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

jowa


pietjepc

PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

TurboMarco

Het komt mij bekend voor Paul  :-)

Ik ga straks ook maar weer een set op de slaapkamer zetten  :yes:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Paul

Citaat van: Marco op juli 13, 2013, 10:08:44
Het komt mij bekend voor Paul  :-)

Ik ga straks ook maar weer een set op de slaapkamer zetten  :yes:
Combi Marantz / B&W is niet verkeerd, hoewel sommige hier anders over denken.
En met de Klipsch kan ik kiezen tussen twee buizen amps, enkel om pluggen op de speakerterminals.
Heb bewust voor een tweede versterker gekozen omdat het eeuwig zonde is dat ding niks te laten doen, kwam aansluitingen op de buizen pre tekort en wilde geen langere interlinks kopen.
Als de Denon 1560 cd speler terug is van Jerry ( snaren revisie ) gaat deze de Sony vervangen dus dan de keuze tussen twee prima spelers.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Paul

Citaat van: Paul op juli 09, 2013, 13:39:33
Zo is het en zo blijft het.


Zocht nog een muurvulling voor boven de buizen ev, omdat vinyl hier veel gedraaid wordt  is het een Cohen analoog vinyl klok geworden.
Smoelt leuk bij de rest.

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Paul

Na de vele problemen met de Marantz CD10 heeft deze een nieuwe eigenaar gevonden had geen zin meer om daar nog 1 euro aan te besteden.
Sansui analoge tuner voor de fm radio erbij had nog ruimte over in het rack, de Marantz CD-75DX wordt als loopwerk gebruikt via een optical out naar de 2e ingang op de PS dac waar de internet stream ook op zit.
Verder weer analoog tape via de Marantz SD-60 3 head cassette deck, zelden gebruikt tot nu toe.







Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

TurboMarco

En die CD75 blijft maar doorgaan  :yes:

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Paul

Na de verkoop van de Marantz CD10 en de cd hier toch het meest gedraaid wordt en ook omdat streamen toch niet helemaal mijn ding is had ik het idee om een andere cd speler terug te kopen ondanks de verzameling op de plank.
Genoeg ideeen maar het hoeft niet altijd een Marantz te zijn en is het dus deze geworden.



Ook een tank 14.4 kg schoon aan de haak.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

bas focal marantz

Citaat van: Paul op augustus 11, 2013, 14:54:09
Na de verkoop van de Marantz CD10 en de cd hier toch het meest gedraaid wordt en ook omdat streamen toch niet helemaal mijn ding is had ik het idee om een andere cd speler terug te kopen ondanks de verzameling op de plank.
Genoeg ideeen maar het hoeft niet altijd een Marantz te zijn en is het dus deze geworden.



Ook een tank 14.4 kg schoon aan de haak.
YAAA Yamahaaaa .

Ik heb de cdx1100 het zijn echte kolossen .

Ik meen dat de verschillen tussen 1100 en 1110 het verschil in oversampling is .
Wat ook erg fijn is dat je pre-out kan regelen .

Als ie goed is ga je daar nog erg veel plezier aan beleven .

Cornelis1921

Citaat van: Paul op augustus 11, 2013, 14:54:09
Na de verkoop van de Marantz CD10 en de cd hier toch het meest gedraaid wordt en ook omdat streamen toch niet helemaal mijn ding is had ik het idee om een andere cd speler terug te kopen ondanks de verzameling op de plank.
Genoeg ideeen maar het hoeft niet altijd een Marantz te zijn en is het dus deze geworden.



Ook een tank 14.4 kg schoon aan de haak.
"Me and my little tankie..." ;-)
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *