De vintage set van Paul

Gestart door Paul, februari 01, 2009, 13:05:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Zep

Citaat van: Paul op oktober 10, 2016, 20:06:57
Houden contact lijkt me leuk, verwacht aub geen aardverschuiving.

Ja leuk plan, graag  :yes:
En ik verwacht geen aardverschuiving,  hoogstens dat jouw straat een stroom uitval krijgt wanneer die buizen van jou beginnen te gloeien  :-D
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

xander32

Buizen zijn fraai!
In de toekomst zie ik er ook nog wel eentje in huize Xander verschijnen. Recent weer bij een kennis SF op Mystère beluisterd; erg mooi.


Citaat van: Zep op oktober 10, 2016, 19:37:06
Ah....nou, kom graag een keer luisteren, buizen is vrij onbekend gebied voor me, afstand is goed te doen  :-)

Paul

Mocht Xander er ook zin an hebben en we kunnen een data plannen be my gast.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

xander32

De mogelijkheid om te luisteren naar een set van een liefhebber: altijd  :yes:.

Citaat van: Paul op oktober 10, 2016, 20:39:15
Mocht Xander er ook zin an hebben en we kunnen een data plannen be my gast.

Paul

Prima oktober is not done vrij druk vanaf november op een zaterdag of zondag overleg ff samen om op korte termijn iets af te spreken. Eigen muziek is goud waard mocht de cd nog bestaan.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Zep

Citaat van: Paul op oktober 10, 2016, 20:58:48
Prima oktober is not done vrij druk vanaf november op een zaterdag of zondag overleg ff samen om op korte termijn iets af te spreken. Eigen muziek is goud waard mocht de cd nog bestaan.

Komt goed Paul, cd's heb ik sowieso.....en misschien dat Xander en ik een gezamenlijke datum kunnen vinden, behalve op de 12de  :angel:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

xander32

#321
De 13e  :-P


Nee, haha, ik moet ook eerst ff overlegen met de regering. Het heeft wat mij betreft geen haast.
Enne, cd's heb ik zat. Weer lekker old school :yes:.

Citaat van: Zep op oktober 10, 2016, 21:40:11
Komt goed Paul, cd's heb ik sowieso.....en misschien dat Xander en ik een gezamenlijke datum kunnen vinden, behalve op de 12de  :angel:

Paul

Citaat van: xander32 op oktober 10, 2016, 21:52:33
De 13e  :-P


Nee, haha, ik moet ook eerst ff overlegen met de regering. Het heeft wat mij betreft geen haast.
Enne, cd's heb ik zat. Weer lekker old school :yes:.

Prima het parlement gaat hier ook akkoord dus mijn veto recht is niet van toepassing.  Hoor het wel.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Paul

Dat deze combi van buizen en klipsch toch wel lekker klinkt.





Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

bramdg

Citaat van: Paul op oktober 15, 2016, 14:41:11
Dat deze combi van buizen en klipsch toch wel lekker klinkt.







pompomkan ik me inbeelden ...
en dan nog zo een sony cd player met puck  :kwijl:  :kwijl:  :kwijl:...ook ooit van plan geweest eens een te kopen
maar het is dan de cd6000 Ose van Marantz geworden  redface
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

Paul

Ben blij dat mijn buisjes net zo goed versterken als een Accuphase of een Marantz versterker, kan het weten want bijvoorbeeld de E-205 in mijn set doet niks anders dan waar het voor gemaakt is.



Dus de hele discussie er omheen gaat aan mij voorbij behalve dat het anders smoelt.

Big boys with there audio toys, zeg maar een leuke aangename bezigheid waar altijd een reactie op komt.






Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

TurboMarco

Ik had van jou ook niet anders dan een nuchtere kijk daarop verwacht Paul .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Rob46

Citaat van: Paul op oktober 27, 2016, 17:32:22
Ben blij dat mijn buisjes net zo goed versterken als een Accuphase of een Marantz versterker, kan het weten want bijvoorbeeld de E-205 in mijn set doet niks anders dan waar het voor gemaakt is.



Dus de hele discussie er omheen gaat aan mij voorbij behalve dat het anders smoelt.

Big boys with there audio toys, zeg maar een leuke aangename bezigheid waar altijd een reactie op komt.

:gp:

Vinyl_Fuchs

Verrek, ik kan al mijn versterkers op MP te koop zetten en dan een bierkrat versterker bouwen. Heb ik nog geld over om de badkamer te vernieuwen. :-o
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

sjoek

De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.