De set van Brutus

Gestart door Brutus, maart 24, 2017, 16:04:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Brutus

Met Brutus bedoel je Spike neem ik aan......die wil er niets van weten  :-D
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Zep

Citaat van: Brutus op juli 16, 2017, 15:17:07
In ieder geval wel echt een aanwinst in huis, voor mijn vrouw betreft het interieur en wat mij betreft de kwaliteit van het geluid wat hier door de woonkamer gaat  :-)

Hehe, je wordt behoorlijk inventief op den duur wat vrouwen en audio betreft  8-)
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Brutus

Ja he  :-D Mijn vrouw vindt de huidige speakers mooi en goed klinken dus moet daar in de toekomst nog eens goed over na denken hoe ik dat ga aan pakken  :wink:
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

xander32

... ik meende steevast dat Spike Brutus heette en dat Brutus de naam Brutus van Brutus leende, maar die Brutus blijkt nu in werkelijkheid Spike te heten, terwijl de door mij beoogde leen-Brutus die naam enkel als nick heeft en dus ook niet Brutus heet.

:?

Citaat van: Brutus op juli 16, 2017, 18:20:18
Met Brutus bedoel je Spike neem ik aan......die wil er niets van weten  :-D

Zep

Citaat van: Brutus op juli 17, 2017, 00:49:27
Ja he  :-D Mijn vrouw vindt de huidige speakers mooi en goed klinken dus moet daar in de toekomst nog eens goed over na denken hoe ik dat ga aan pakken  :wink:

Daar is dit forum ook voor he, het delen van tips  :schater:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Zep

Citaat van: xander32 op juli 17, 2017, 07:39:50
... ik meende steevast dat Spike Brutus heette en dat Brutus de naam Brutus van Brutus leende, maar die Brutus blijkt nu in werkelijkheid Spike te heten, terwijl de door mij beoogde leen-Brutus die naam enkel als nick heeft en dus ook niet Brutus heet.

:?

Volgens mij zit xander nu zelf aan de pilletjes  :yes:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

xander32

Het is idd lastig te duidden wat een kleed, buiten het optische aspect en wellicht wat meer comfort, brengt. Deze zou iig minder reflecties moeten geven, waardoor een wat rustiger, meer stabiel geluidsbeeld.



Nee, enkel ik vakantie-modus.

Citaat van: Zep op juli 17, 2017, 08:41:17
Volgens mij zit xander nu zelf aan de pilletjes  :yes:

Brutus

#322
Citaat van: Zep op juli 17, 2017, 08:39:58
Daar is dit forum ook voor he, het delen van tips  :schater:

Ik houd jou goed in de gaten hoe jij de boel aanpakt

  :-D
Citaat van: xander32 op juli 17, 2017, 07:39:50
... ik meende steevast dat Spike Brutus heette en dat Brutus de naam Brutus van Brutus leende, maar die Brutus blijkt nu in werkelijkheid Spike te heten, terwijl de door mij beoogde leen-Brutus die naam enkel als nick heeft en dus ook niet Brutus heet.

:?


Brutus was en is een bijnaam die mijn vrienden me gaven toe ik een jaar of 17 was en nooit meer vanaf gekomen  :-D

Citaat van: Zep op juli 17, 2017, 08:41:17
Volgens mij zit xander nu zelf aan de pilletjes  :yes:

:schater: :schater:
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Cornelis1921

Ik vind jouw bijnaam, Brutus, helemaal niet bij jouw persoonlijkheid passen, maar dat is waarschijnlijk ook precies de reden waarom je hem gekregen hebt: Brutus de aardige. :-)
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

xander32

Ik maak nog deel uit van een muziekgezelschap, waarvan éėn van de leden dezelfde nickname draagt; een kale kerel met sikje en van het formaat '2 bij 2 meter'. Ik zie overeenkomsten.


Citaat van: Brutus op juli 18, 2017, 13:55:37
Ik houd jou goed in de gaten hoe jij de boel aanpakt

  :-D
Brutus was en is een bijnaam die mijn vrienden me gaven toe ik een jaar of 17 was en nooit meer vanaf gekomen  :-D

:schater: :schater:

Brutus

Citaat van: Cornelis1921 op juli 18, 2017, 14:01:24
Ik vind jouw bijnaam, Brutus, helemaal niet bij jouw persoonlijkheid passen, maar dat is waarschijnlijk ook precies de reden waarom je hem gekregen hebt: Brutus de aardige. :-)

In die tijd zat ik heel veel in de sportschool, laten we zeggen dat dit enigszins zichtbaar was, in combinatie met mijn lengte van 188 cm zorgde ervoor dat Brutus geboren werd.

Lichamelijk gezien is die naam al een jaar of 15 niet meer van toepassing maar dat zit er nu zo in gebakken dat ik deze waarschijnlijk nooit meer kwijt raak  :-D

Citaat van: xander32 op juli 18, 2017, 15:19:23
Ik maak nog deel uit van een muziekgezelschap, waarvan éėn van de leden dezelfde nickname draagt; een kale kerel met sikje en van het formaat '2 bij 2 meter'. Ik zie overeenkomsten.



:schater: :schater:
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Zep

Citaat van: xander32 op juli 18, 2017, 15:19:23
Ik maak nog deel uit van een muziekgezelschap....

Goh, xander, had ik niet van je verwacht....welk instrument bespeel je?  :-D
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Brutus

En zojuist bij Future Shop gekocht:



QED XT40 LS Label, maak ik in ieder geval 1 vriend mee hier op het forum  :-D
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Zep

Citaat van: Brutus op juli 24, 2017, 16:01:31
En zojuist bij Future Shop gekocht:



QED XT40 LS Label, maak ik in ieder geval 1 vriend mee hier op het forum  :-D

Vraag me af wie dat moet zijn  :yes:
Ben benieuwd wat je er van vindt, denk niet dat je spijt krijgt  :-)

Hoe lang heb je ze besteld?
Volgens mij had ik 2,5 ofzo.....in ieder geval ben ik daar vandaag blij mee want ik heb een lekkage vanuit de badkamer, het begon net boven mijn ATC's te druipen maar heb ze op tijd weg kunnen schuiven  :-o
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

xander32

Oeps, succes met het verhelpen van ...

Citaat van: Zep op juli 24, 2017, 19:48:58
Vraag me af wie dat moet zijn  :yes:
Ben benieuwd wat je er van vindt, denk niet dat je spijt krijgt  :-)

Hoe lang heb je ze besteld?
Volgens mij had ik 2,5 ofzo.....in ieder geval ben ik daar vandaag blij mee want ik heb een lekkage vanuit de badkamer, het begon net boven mijn ATC's te druipen maar heb ze op tijd weg kunnen schuiven  :-o