De set van Brutus

Gestart door Brutus, maart 24, 2017, 16:04:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Zep

Citaat van: Brutus op juni 20, 2017, 21:42:29
Jaja.......zat ff de andere modellen te bekijken, best leuk maar ik weet het niet  :-( :-( :-D

Schat meer resultaat dan kabeltje, maar je weet....het ware geloof bestaat niet  :evil:  :angel:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Brutus

Schiitzooi, de kleur is niet goed en niet mijn ding, dan liever een Musette van  Metrum Acoustics.
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Zep

Zet um onder in je kast verborgen, Brutus......het gaat om het oorgasme haha
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Brutus

daar staan al 2 monoblokken Zep, oeps ik verspreek me, nu weet iedereen dat de PM11 slechts dient als voorversterker  :-D :-D

Even zonder gein, een externe dac hoeft voor mij echt nie.
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Zep

Citaat van: Brutus op juni 20, 2017, 21:56:25
daar staan al 2 monoblokken Zep, oeps ik verspreek me, nu weet iedereen dat de PM11 slechts dient als voorversterker  :-D :-D

Even zonder gein, een externe dac hoeft voor mij echt nie.

Geeft niks Brutus, we overhaasten je bekering niet  :angel:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Brutus

Maar ondertussen zit jij nog steeds met je 225 Zep, hoe zijn de vorderingen bij jou dan  :-D :wink:
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Zep

Citaat van: Brutus op juni 21, 2017, 03:46:26
Maar ondertussen zit jij nog steeds met je 225 Zep, hoe zijn de vorderingen bij jou dan  :-D :wink:

Pfff....het is net als met mooie vrouwen, moeilijk om een keuze te maken. Zie ik een aantrekkelijk exemplaar, komt er weer een ander voorbij lopen  :kwijl:
En aangezien ik steeds wijzer word (duh) wacht ik echt op de ware liefde :yes:

De 225 is nog steeds lekker hoor, ik ben alleen geen betrouwbaar type  8-)
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Brutus

Citaat van: Zep op juni 21, 2017, 08:49:28
Pfff....het is net als met mooie vrouwen

kost klauwen met geld  :-D :-D
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

sjoek

Citaat van: Brutus op juni 21, 2017, 14:57:53
kost klauwen met geld  :-D :-D

Maar als je de goede keus hebt gemaakt is het elke euro meer dan waard :wink:
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

bert50

Jaja zolang het duurt [emoji12]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

xander32

... ik begrijp dat jij voor (de diensten van) een vrouw dient te betalen?

:-D

Citaat van: sjoek op juni 21, 2017, 19:07:20
Maar als je de goede keus hebt gemaakt is het elke euro meer dan waard :wink:

sjoek

Citaat van: xander32 op juni 22, 2017, 06:24:21
... ik begrijp dat jij voor (de diensten van) een vrouw dient te betalen?

:-D

Dan heb je het niet goed begrepen..
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

Zep

Citaat van: xander32 op juni 22, 2017, 06:24:21
... ik begrijp dat jij voor (de diensten van) een vrouw dient te betalen?

:-D

Lol, is dat direct of indirect niet altijd het geval?  :-P
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Brutus

Vandaag en gisteren op zoek op het web of er ergens te vinden is hoe Kimber haar LS kabels wikkelt.

Ik heb zoiets van;"dat moet ik toch ook kunnen maken".  Koperdraad a € 0.14 p/m voor een draad van 1 mm2.

4 wikkelen voor 2 mm2 per samen gevoegde ader en 8 draden voor 4mm2. Adereindhulzen erop en klaar is Kees.

Als ik de prijzen van Kimber zie dan sla ik stijl achterover. Ik ruik handel, kan er alleen niet goed achter komen hoe die wikkeling nu gaat en of dat handmatig te doen is.

Wordt vervolgd want dan is het alleen nog even investeren in een goede krimptang een doosje adereindhulzen en een paar (honderd) meter draad. U kunt dan op de des gewenst lengte en afwerking bestellen  :-D

Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

DansaN

Citaat van: Brutus op juni 24, 2017, 16:50:50
Vandaag en gisteren op zoek op het web of er ergens te vinden is hoe Kimber haar LS kabels wikkelt.

Ik heb zoiets van;"dat moet ik toch ook kunnen maken".  Koperdraad a € 0.14 p/m voor een draad van 1 mm2.

4 wikkelen voor 2 mm2 per samen gevoegde ader en 8 draden voor 4mm2. Adereindhulzen erop en klaar is Kees.

Als ik de prijzen van Kimber zie dan sla ik stijl achterover. Ik ruik handel, kan er alleen niet goed achter komen hoe die wikkeling nu gaat en of dat handmatig te doen is.

Wordt vervolgd want dan is het alleen nog even investeren in een goede krimptang een doosje adereindhulzen en een paar (honderd) meter draad. U kunt dan op de des gewenst lengte en afwerking bestellen  :-D
Vergeet je de isolatie niet?
Sluiting zou ook zonde zijn :wink:

Vervolgens nog een mooi gekleurde sleeve en je kunt er weer een paar tientjes de meter meer voor vragen :yes: