De set van Brutus

Gestart door Brutus, maart 24, 2017, 16:04:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Brutus

Niet echt een aanpassing in de set maar hiermee verwacht ik een akoestische verbetering in huis:



Ligt er net dus moet nog even testen of dit werkelijk een verbetering brengt.
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Vinyl_Fuchs

Citaat van: Brutus op juli 01, 2017, 14:29:52
Niet echt een aanpassing in de set maar hiermee verwacht ik een akoestische verbetering in huis:



Ligt er net dus moet nog even testen of dit werkelijk een verbetering brengt.
Goed bezig: gerolde schaapsvacht. Ga ik ook proberen. :lol:
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Zep

Ben benieuwd,  had hier laatst ook een nieuw kleed die ik in de schuur gedumpt heb.....de hond kon het niet laten om er overheen te zeiken, de kleur beviel hem niet  :no:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

sjoek

Goed bezig HB... ik zou hem tuis alleen wel afgerold neerleggen :wink:
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

jowa

Citaat van: Zep op juli 01, 2017, 15:32:11
Ben benieuwd,  had hier laatst ook een nieuw kleed die ik in de schuur gedumpt heb.....de hond kon het niet laten om er overheen te zeiken, de kleur beviel hem niet  :no:

:schater: :schater: Was zeker niet geel genoeg  :-D

Cornelis1921

Citaat van: Brutus op juli 01, 2017, 14:29:52
Niet echt een aanpassing in de set maar hiermee verwacht ik een akoestische verbetering in huis:



Ligt er net dus moet nog even testen of dit werkelijk een verbetering brengt.
Goetipoeti, Bert; mooi kleed, goed voor een betere akoestiek. :yes: notworthy
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

skyfox

Mooi kleed hoor! Ben benieuwd wat het je akoestisch gaat brengen.

xander32

Een kleed brengt vaak ietwat meer rust in het geluid, er zijn wat minder reflecties.
... overigens ben ik nu wel erg benieuwd naar de reactie van Bert's hond Brutus op het kleedje :-D.

Citaat van: Zep op juli 01, 2017, 15:32:11
Ben benieuwd,  had hier laatst ook een nieuw kleed die ik in de schuur gedumpt heb.....de hond kon het niet laten om er overheen te zeiken, de kleur beviel hem niet  :no:

Zep

Citaat van: jowa op juli 01, 2017, 21:42:57
:schater: :schater: Was zeker niet geel genoeg  :-D

Lol, het is gewoon een dominant hondje  :wink:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Brutus

Citaat van: xander32 op juli 02, 2017, 09:19:07
Een kleed brengt vaak ietwat meer rust in het geluid, er zijn wat minder reflecties.
... overigens ben ik nu wel erg benieuwd naar de reactie van Bert's hond Brutus op het kleedje :-D.

Mijn hond heeft een hekel aan alles wat zacht onder de poten is. Ligt nooit op de bank, wil geen kleed in de bench en loopt dus nu ook om het vloerkleed heen. Ideaal.
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Brutus

Dit is wel voor de set, komen als het goed is a.s. dinsdag binnen:

Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Vinyl_Fuchs

Citaat van: Brutus op juli 03, 2017, 04:18:44
Dit is wel voor de set, komen als het goed is a.s. dinsdag binnen:


Zien er stak uit.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

xander32

Mooie kabel hoor, deze heb ik ook een tijdje in een voorgaande keten gehad.
Welke variant connectoren zitten eraan (koper, ziver, goud, rhodium)?

sjoek

De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

jowa

:gp: +2


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk