Accuphase e530

Gestart door erik62, maart 31, 2015, 18:35:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

erik62

Hier zijn ruzies ontstaan over het plaatsen van " leuke" plantjes op de luidsprekers. Een van de weinige keren dat ik heb " gewonnen" GEEN plantjes dus........

Zep

Ach...dat staat toch zo leuk  :-P
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

erik62

Precies.....en liefst van die planten die langs de luidsprekers hangen........GRUWEL......

jowa

Voordeel van mijn luidsprekers, passen geen plantjes op :-D


Sent from my iPhone using Tapatalk

Cornelis1921

Citaat van: erik62 op september 29, 2016, 08:23:16
Hier zijn ruzies ontstaan over het plaatsen van " leuke" plantjes op de luidsprekers. Een van de weinige keren dat ik heb " gewonnen" GEEN plantjes dus........
:schater: Vrouwen en HiFi, dat zoiets als een water en vuur; verdraagt elkaar gewoonweg niet, in veel situaties, uitzonderingen daar gelaten. :-D
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Brutus

Hier een uitzondering dan  hello pompom
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

erik62


Bert5001

Hier ook geen problemen behalve met de kerst dan moet er een heeeeeeel zacht poppetje op nou ja dat mag voor 2 weken 😁😁😁😁😁

Verstuurd vanaf mijn SM-T520 met Tapatalk

Vinyl_Fuchs

Bij mijn staat op iedere luidspreker een foto van mijn 2 zoontjes en uiteraard een rond viltje onder de lijstjes. Is nog wel te doen.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Marvin

Het zijn wel gewoon gebruiksvoorwerpen, enkel hebben sommige onder ons er wat aparte gevoelens voor gekregen. In je auto trek je je schoenen ook niet uit om het tapijt te ontzien. Zeiknatte jas, hoppa. Gewoon instappen hoor.

Zep

Citaat van: erik62 op september 29, 2016, 09:41:51
Precies.....en liefst van die planten die langs de luidsprekers hangen........GRUWEL......

En dat ze dan met een gieter water gaan geven...paar druppels over je tweeters heen laten lopen  violent1
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Zep

Citaat van: marvin op september 29, 2016, 19:16:55
In je auto trek je je schoenen ook niet uit om het tapijt te ontzien.

Hoezo niet? Ik trek altijd mijn geruite auto-pantoffels aan in de auto!  :schater:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Bert5001

Ik ook niks gek toch [emoji12][emoji12]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Rob46

Ik had hier in het verleden de luidsprekers bijna midden in de woonkamer staan. Hmmmm, dit is toch niet definitief schat, rare hobby heb je...? Nee, ik wil alleen even luisteren wat het effect is als de speakers 'wat' verder van de wand af staan, meer niet hoor   :angel:.  Luister eens, hoor je dat? Nu staat de man met de gitaar echt echter de speakers, en alles komt nu ook echt los van de speakers...... Wat heb je gedronken dan?  violent1 shutup. Uiteraard op dreiging van een echtscheiding de speakers maar weer teruggeschoven  :eerie:.

En wat ga je met dat doekje dan doen schat? Die leg ik over de versterker heen als deze is afgekoeld, blijft ie mooi en proper. Moet niet gekker worden is het antwoord  :|

Zep

Citaat van: Rob46 op september 29, 2016, 21:04:05
En wat ga je met dat doekje dan doen schat? Die leg ik over de versterker heen als deze is afgekoeld, blijft ie mooi en proper. Moet niet gekker worden is het antwoord  :|

Godver...gouden tip Rob, dat ga ik ook doen....dat ik daar zelf niet ben opgekomen!  :-P
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*