Accuphase e530

Gestart door erik62, maart 31, 2015, 18:35:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sjoek

Citaat van: Zep op augustus 21, 2016, 11:19:56
Misschien wel, scheelt weer veel geld  :wink:
Maar dat is dan ook meteen het enige, want vrouwen staan nu ook weer niet echt goed bekend om hun objectiviteit  :-P

Tsja lastig :-o
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

sjoek

De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

Zep

Citaat van: TurboMarco op augustus 21, 2016, 12:46:46
Mannen wel  :mrgreen:

Ach....mensen (ook mannen) laten zich sowieso graag voor de gek houden, alleen vrouwen zijn simpelweg ook nog eens veel meer hormoon gestuurd  :-D
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

erik62

#198
Eerlijk gezegd denk ik echt dat de meeste vrouwen het echt geen biet kan schelen. Laatst is mijn vrouw met mij gaan luisteren naar B&O (beolab 20) . Nadat we een half uur hadden geluisterd vond ze dat de luidsprekers er mooier uitzagen Dan degene die Ik nu heb. Over geluid heb Ik haar niets horen zeggen. Toen kwam de klapper. Volgens haar zou dat eindelijk eens wat anders zijn dan die wasmachines die we nu in de kamer hebben staan.Conclusie: mijn vrouw gaat NIET meer mee luisteren en dat vindt ze ECHT niet erg.

Zep

Citaat van: erik62 op augustus 21, 2016, 17:48:56
Eerlijk gezegd denk ik echt dat de meeste vrouwen het echt geen biet kan schelen.

Dat is het hem gewoon, Erik62, als het niet boeit dan hoor je bij voorbaat al geen verschil.
Je kunt elkaar gewoon het beste met rust laten in de hobby's  :wink:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Bert5001

Hier niet anders een vrouwenkwaal zeker [emoji16][emoji16][emoji16][emoji16][emoji16]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

TurboMarco

Mijn ervaring met vrouwen ligt vrij gecompliceerd dus laat ik mij daar niet over uit .
Het valt mij de laatste jaren wel op dat veel mannen vrouwelijke neigingen krijgen ,dat vind ik dan wel weer erg zorgelijk .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Brutus

Hmmm......heb ik zeker geluk met mijn vrouw die mijn (onze) pianolak zwarte staande speakers wel mooi vindt en kan genieten van een kwalitatief stuk goed muziek. Mijn laatste set speakers (welke dat worden laat ze aan mij over) wil ze wel mee beslissen welke kleur het moet worden  :-)
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Zep

De kleur ja....heel belangrijk voor vrouwen  :wink:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Bert5001

Nee ze is nu gelukkig met de Focal Sopra No 1 in deze kleur [emoji106][emoji106][emoji106][emoji106]



Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Cornelis1921

Citaat van: Zep op augustus 21, 2016, 17:05:33
Ach....mensen (ook mannen) laten zich sowieso graag voor de gek houden, alleen vrouwen zijn simpelweg ook nog eens veel meer hormoon gestuurd  :-D
Mannen niet dan? :mrgreen: :-D
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

arjan1312

Citaat van: Zep op augustus 22, 2016, 10:47:52
De kleur ja....heel belangrijk voor vrouwen  :wink:

Bij aankoop huidige speakers "moesten" ze zwart zijn, want tv is zwart. Vorige tv was zilverkleurig, dus de speakers moesten zilvergrijs zijn. (lang moeten zoeken)

Ow ja, 120cm vond ze (toen) ook te hoog, dus graag een paar centimeters minder. En een platte bovenkant wordt ook gewaardeerd, want dan kan ze er een (verjaardags-)kaart op zetten!
PM 11S3 / Sony cd-speler
Canton Vento 890.2 DC met Atlas Equator Mk II bi-wire kabels
Chord Hugo Dac

Zep

Citaat van: Cornelis1921 op augustus 22, 2016, 12:12:52
Mannen niet dan? :mrgreen: :-D

Daarom zei ik al: "nog eens veel meer hormoon gestuurd:wink:
Mannen ook, alleen veeeeel minder.....bij vrouwen fluctueert dat veel meer, verklaart deels hun wisselvallige gedrag  :-P

Maar er zijn uitzonderingen, bij mannen met teveel oestrogeen...krijgen ze zelfs ook borstjes van  :-D
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Cornelis1921

Citaat van: Zep op augustus 22, 2016, 12:50:16
Daarom zei ik al: "nog eens veel meer hormoon gestuurd:wink:
Mannen ook, alleen veeeeel minder.....bij vrouwen fluctueert dat veel meer, verklaart deels hun wisselvallige gedrag  :-P

Maar er zijn uitzonderingen, bij mannen met teveel oestrogeen...krijgen ze zelfs ook borstjes van  :-D
:schater:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Vinyl_Fuchs

Citaat van: arjan1312 op augustus 22, 2016, 12:30:25
Bij aankoop huidige speakers "moesten" ze zwart zijn, want tv is zwart. Vorige tv was zilverkleurig, dus de speakers moesten zilvergrijs zijn. (lang moeten zoeken)

Ow ja, 120cm vond ze (toen) ook te hoog, dus graag een paar centimeters minder. En een platte bovenkant wordt ook gewaardeerd, want dan kan ze er een (verjaardags-)kaart op zetten!
Bij mij gebruiken ze de luidsprekers als bijzettafel.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.