Problemen met ingelogd blijven?

Gestart door Maurice, september 10, 2007, 17:11:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maurice

Ik verneem dat in ieder geval één iemand problemen heeft met ingelogd blijven, d.w.z. dat de pc de inloggegevens opslaat, zodat je bij een volgend bezoek automatisch weer ingelogd bent op het forum.

Zijn er meer mensen die dit probleem hebben?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

mahansz

ik heb het ook (net geprobeerd uit te loggen)
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

Maurice

Ik heb zojuist de hulpfora van SMF (forumsoftware) er op nageslagen. Ik heb een kleine aanpassing gedaan die het probleem mogelijk moet verhelpen.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Stadium III

Ik ben al verder

hij onthoudt het nu wel

Ik heb bij mijn privacy bij de IE7 opztiesaangegeven dat hij moet vragen wat ie opslaat

Momenteel werkt ie ok!

Stadium III         
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Jan

Ik heb ook problemen met ingelogd blijven. Als ik naar een andere site gaat en later terugkom moet ik opnieuw inloggen. Ik maak gebruik van Firefox.

Maurice

Citaat van: Jan op september 10, 2007, 19:09:08
Ik heb ook problemen met ingelogd blijven. Als ik naar een andere site gaat en later terugkom moet ik opnieuw inloggen. Ik maak gebruik van Firefox.
Verwijder je cookies (of desnoods alleen die van het Marantzforum) en je cache.
Probeer het nu nog eens?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Jan

De cookies van het Marantzforum heb ik verwijderd (geloof ik), maar wat is een cache. Waar kan ik dat vinden. Ik ben een digibeet met computers. Installeren van deze Vintage PC uit het jaar 2000 (Pentium lll en 600MHz) met Windows 98SE lukt me nog wel. Maar als het me te diep gaat, weet ik het op dit moment nog niet.

Maurice

Citaat van: Jan op september 10, 2007, 19:52:19
De cookies van het Marantzforum heb ik verwijderd (geloof ik), maar wat is een cache. Waar kan ik dat vinden. Ik ben een digibeet met computers. Installeren van deze Vintage PC uit het jaar 2000 (Pentium lll en 600MHz) met Windows 98SE lukt me nog wel. Maar als het me te diep gaat, weet ik het op dit moment nog niet.
;)
Je behoort nog steeds niet tot een minderheid hoor!

In je internet browser kun je oa je cookies verwijderen, maar ook iets van formulierhistorie, tijdelijke bestanden etc.
Het gaat om de laatste.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Stadium III

Anders CCleaner gebruiken

Stadium III
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Maurice

Citaat van: Stadium III op september 10, 2007, 20:08:28
Anders CCleaner gebruiken

Stadium III
Is het probleem nu bij jou opgelost?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Jan

Ik heb de cookies van het Marantzforum verwijderd en 'Cookies bewaren totdat ik Firefox afsluit' gedaan. Ik denk dat het nou goed zit. Ik heb het nu een paar keer geprobeerd en ik hoefde niet opnieuw inteloggen.

CCleaner wordt elke keer opgestart als ik de computer opstart. Soms doe ik het ook voordat ik de computer afsluit, want bij het opstarten gaat niet altijd alles weg.

mahansz

werkt (na verwijderen van cookies) ook weer! thanx! hello
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Maurice

Citaat van: mahansz op september 10, 2007, 20:26:58
werkt (na verwijderen van cookies) ook weer! thanx! hello
Klaag dan ook wat eerder  :x
Dan kan ik er ook eerder wat aan doen  :lol:
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Jan

Ik heb sinds vandaag weer problemen om ingelogd te blijven. Als ik na een ander site ga en daarna terug naar Marantzforum moet ik mezelf weer inloggen.