8 & 9 Februari 2014 Audio Show AZ stadion

Gestart door jeffkef, januari 15, 2014, 14:22:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jeffkef

Ga er zeker heen!  :-D
zijn er meerdere mensen die hier naar toe gaan

'HT' marantz sr 7009 ,quadral platinum,klipsch r115 , mede8er oehlbach. 'stereo'advance acoustic x pre amp en xa160 eind , Vincent LS speakers, Jibb speaker kabel, van den hull interlinks,labb net snoer, pro-ject 1.3 platenspeler, cambridge cd,tuner.dvd

jrm

Voor mij vrij dichtbij, maar ben er nog nooit geweest...is het leuk?

jeffkef

Ga nu ook voor het eerst , maar aan het rijtje van de stands te zien ziet het er veel belovend uit  :lol:
'HT' marantz sr 7009 ,quadral platinum,klipsch r115 , mede8er oehlbach. 'stereo'advance acoustic x pre amp en xa160 eind , Vincent LS speakers, Jibb speaker kabel, van den hull interlinks,labb net snoer, pro-ject 1.3 platenspeler, cambridge cd,tuner.dvd

ww9001

Ik ben er div. keren geweest en er zijn echt leuke dingen te zien

De lezing vorig jaar over de kwaliteit en nut van restauratie van Vintage audio was erg gaaf.

oa een mooie Quad set



jeffkef

'HT' marantz sr 7009 ,quadral platinum,klipsch r115 , mede8er oehlbach. 'stereo'advance acoustic x pre amp en xa160 eind , Vincent LS speakers, Jibb speaker kabel, van den hull interlinks,labb net snoer, pro-ject 1.3 platenspeler, cambridge cd,tuner.dvd

RonaldW

Zeker de moeite waard ! ls het zomer was zou ik op de fiets gaan, goed te overzien, informele sfeer
en mooie locatie. Dit jaar heb ik mijn schoonzoon ook zover dat hij meegaat/
Marantz PM 16
Marantz NA 7004
Lenco-Goldring GL75
Zelfbouw speakers based on Jamo Concert V met filter upgrade
Canare 4S8
Van den Hull C-bay 5
Superscope R310, Superscope R330, Jamo concert 2

jeffkef

was zeker de moeite waard , heel mooi spul zien staan :)  HB
'HT' marantz sr 7009 ,quadral platinum,klipsch r115 , mede8er oehlbach. 'stereo'advance acoustic x pre amp en xa160 eind , Vincent LS speakers, Jibb speaker kabel, van den hull interlinks,labb net snoer, pro-ject 1.3 platenspeler, cambridge cd,tuner.dvd

RHK

Was zeker leuk, ook speakertjes gezien en gehoord van 25000K per stuk, pffffffffff. Ik ben beperkt gebleven tot abonnee worden van Music Emotion, mooi blad.  :mrgreen:
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

Cornelis1921

Citaat van: RHK op februari 14, 2014, 19:08:39
Was zeker leuk, ook speakertjes gezien en gehoord van 25000K per stuk, pffffffffff. Ik ben beperkt gebleven tot abonnee worden van Music Emotion, mooi blad.  :mrgreen:
Wat niet is kan nog komen... :-D :wink: byebye
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *