Hallo, nieuw hier. SR73->PM14S1

Gestart door Crooijmaster, december 28, 2013, 19:21:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

contour

Citaat van: xander32 op januari 14, 2014, 20:37:27
... door zijn typerende, fijnzinnige wijze van reageren had ik zelf die link ook al gemaakt :wink:.

:wink:
Buchardt S300 mk 2 SE;Marantz PM11S1;Marantz SA15S2;Chord Signature luidsprekerkabel;Verastarr silver signature interlink;Verastarr silver signature powercable;Powerlab G7powercable

Crooijmaster

#31
@jabadee
Bij het orienteren op een goed apparaat zou ik zeker wat reviews lezen, maar zeker ook adviseren eea zelf naast elkaar te beluisteren op je eigen speakers of de speakers die je wilt kopen.

Veel is smaak, als je zegt dat Naim beter is, tja. Naim klinkt heel goed maar ook analytisch en clean. Iets wat je mss graag met KEF combineert. Als je meer van een warmere klankkleur houdt denk ik dat je beter bij Marantz zit.

Wat je IMHO zeker zou moeten doen als je veel waarde aan de mening van de reviewer hecht: stuur hem een verzoek om de PM14S1 te reviewen. Mogelijk heeft Marantz wel echt (shocking) de hele voorversterker opnieuw ontworpen om aan de eisen van deze man c.s. te voldoen.

Ik lees het hier graag of hij op je verzoek reageert, en hoe.

meer on-topic:
nette mail gehad van H&C of alles nog correct werk.
idd dat doet het, wel een schrikmoment gehad met een rode led maar dat betrof de (uitschakelbare) auto-standby
Mac Mini & Audirvana Plus, USB, DAC NA11S1, interlinks: vdH-the Bay,  versterker PM14S1,  ls.kabel Furutech FS-Alpha, speakers Teufel Definion 5