Audiolab Largo

Gestart door PM95, april 15, 2013, 18:32:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TurboMarco

Heeft iemand specs van de Audiolab Largo ...(John?)

Zonder enige meetgegevens heb ik al snel het gevoel dat deze een rendement hebben van ca 91 db ,op basis van filter weet ik ook dat deze een impedantie van 8 Ohm hebben .
Verder weet ik dus helemaal niets .. HLP
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

TurboMarco

En dan bedoel ik de Largo met de Vifa woofer bezetting ,ik heb namelijk ook wel eens een andere ls bezetting voorbij zien komen .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

JohnWx

ga effe zoeken

laterrrrrr
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

die foto had je al denk ik
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

TurboMarco

Hmm ...

Aan het filter te zien lijkt het een 8 Ohm systeem ,maar stom van mij  :oops: de twee woofers zijn elk 8 Ohm en paralel aangesloten .

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)