iemand ervaring met mc systems?

Gestart door mars, januari 05, 2008, 12:30:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mars

ik heb ooit de m3 van mc systems gehoord en kan me heugen dat ik onder de indruk was.

iemand verder nog ervaring op het forum met mc?

mijn plan is om nu een second hand setje m3's te kopen en op de pm8000 aan te sluiten

leuk joh , high end speakertjes op een mid end ampje( voor wat de term high end waard is dan)

grtz mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Bernard Hi-5

#1
...

mars

#2
             

              stupid        Oi Berard hi-5


Bedankt voor de reactie , maar zoals je ziet reageer je eigenlijk wel op een heel oud topic .

Ik heb namelijk al maanden geleden een set mc-systems m3's gekocht , maar ik had daarvoor eerst de pm8000 verkocht , en na een zoektochtje kon ik de door mij begeerde CLASSÉ CAP-101 kopen in de laatste versie .
En daarna heb ik dus de m3's gekocht .
Verscheidene mensen van dit forum , maar ook een ander forum zijn al bij mij wezen luisteren ,  en zonder uitzondering eigenlijk, vond iedereen deze combinatie hoe ik hem nu heb , van grote klasse :yes:
Onder aan elk berichtje van mij , zie je een lijstje met merken , dat lijstje heet je audio handtekening, en dan kan je in 1 oogopslag zien wat de persoon voor audio set heeft, waar je op dat moment mee in gesprek bent.
Sommige mensen maken gebruik van de audio handtekening ,en anderen weer niet , dus dat is persoonlijk , ik vind het makkelijk als ik het bij andere zie .     
Maar in mijn geval en eerlijk is eerlijk  ben ik ook best wel trots op mijn setje :yes: dus deze mag gezien worden  :wink:
En als je naar hoofdstuk ''de dikke elco'' gaat zie je bovenaan een sub boord , dat gaat over meet en greets bij elkaar , en daar kan je foto's en verslagen van o.a. mijn set vinden.

o ja en welkom en veel plezier he, op het maranzt forum!!!

mvg  mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Hifi_freak

Hallo

Het setje M1.3`s waar eerder over gesproken werd is van mij.
Ze zijn eventueel nog te koop maar de prijs is 2500 euro.
Wil upgraden naar een set B&W 802D
perfecte staat, duurste uitvoering: kersen hoogglans incl soundcare spikes en dozen.(FL 13.800,-)
natuurlijk te beluisteren op je eigen versterker/bekabeling.

gebruik zelf al jaren tot volle tevredenheid de MC Systems M1.3,
eerst op een Luxman Ultimate C3+M3 pre/power amp,
en nu sinds 2 jaar op een Musical Fidelity Tri-Vista 300+Nu-Vista 3D CD connected met AQ Niagara 72V DBS.
de speakers stuur ik aan met een AQ Vulcano 144V DBS.
standaard 72V DBS maar heb dit geupgrade naar 144V en je hoort het!
Voor de M1.3`s heb ik jaren de MC Systems M3 gebruikt.
Ik ben van mening dat dit 1 van de mooiste 2weg systemen is wat ooit is gemaakt.
moeilijk te plaatsen, maar als je dat voor elkaar hebt. superrr.
Prachtig uitgebalanceerd, met een super strak laag.
Het grote voordeel van de M1.3 vind ik dat ze nog verder door lopen in het laag.
Alleen zijn ze ook een 200% duurder.
Ben alleen bang dat de MC`s wat hard worden als de bekabeling niet goed is met een japanse versterker.
zeker als je wat harder draait.
AQ zorgt voor veel detail met toch de muzikaliteit er in.
eerst van den Hul gebruikt maar naar 30 min deden mijn oren zeer, te klinisch.
En ja de combi met de buizen CD en Buizen pre in de Tri-Vista zorgen voor veel luisterplezier.