Wie kent deze Marantz speakers?

Gestart door maxfly62, januari 10, 2015, 12:30:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mountainbiker

versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

Vinyl_Fuchs

Citaat van: mountainbiker op januari 11, 2015, 14:23:56
Denk dat ze uit dezelfde serie komen als deze.http://youtu.be/0mgAg26Cxko

Goede geluidsreproductie, dat kan ik zelfs door de slechte speakers van mijn laptop horen.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

maxfly62

Ken deze speakers, klinken ook geweldig, vooral het midden en hoog. Volgens mij uit de hoogtij dagen van Marantz/Philips.

Ik heb vandaag de versterker mogen lenen van de "vorige eigenaar" . Een Marantz SM-11S1 versterker + SA-11 cd speler. Pure heaven!!! Wat een geluid. Best kan ik het omschrijven als "rust" in het geluid, speelt zo moeiteloos.

Heb wel een hernia van het sjouwen, echt een bakbeest. Mag de versterker + cd speler  overnemen maar het moet echt vrijstaan ivm hitte transfer. En heb daar helaas de ruimte niet voor. Wou dat ik nog vrijgezel was!

Ben er wel inmiddels achter dat het om echt iets speciaals gaat. Je koopt niet zo'n versterker om die aan te sluiten op een paar goedkope speakers.

SpikeA6

Heb ze vandaag gekocht en neergezet. Idd hele fijne speakers, spelen mijn FB821 weg. Deze gaan nu dus eruit!!
Ben er ook achter dat het wss de DS660's zijn. Heeft iemand toevallig de folder van 1992 waar deze instaan

Iig geweldige speakers, echt genieten!

willem50

Veel plezier met de luidsprekers, ik heb ze gehoord, zeer mooie vormgeving. Echter niet mijn smaak geluid , ik ben voor de dynaudio audience 70 gegaan en ben daar uitermate tevreden over.