Upgraden PM-8006 naar Model 30 of PM-12SE

Gestart door jackflash, december 20, 2023, 09:37:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

jackflash

Citaat van: JohnWx op december 24, 2023, 15:57:31Kijk maar op YouTube bij GCN blinde schakeltest geen verschil

Of veel rijden een Ultegra cassette ipv Dura Ace net andere vertanding
Wacht even. Het ging om het verschil 105 en Dura ace. Tussen Ultegra en Dura Ace heb ik nooit een verschil gevoeld idd. Wel tussen 105 en DA/Ultegra.

JohnWx

Citaat van: jackflash op december 24, 2023, 16:09:44Wacht even. Het ging om het verschil 105 en Dura ace. Tussen Ultegra en Dura Ace heb ik nooit een verschil gevoeld idd. Wel tussen 105 en DA/Ultegra.

Er is geen verschil tussen 105 en DA alleen wat gram verschil

Maar als jij veel verschil merkt prima
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

mountainbiker

#48
Citaat van: JohnWx op december 24, 2023, 17:26:47Er is geen verschil tussen 105 en DA alleen wat gram verschil

Maar als jij veel verschil merkt prima
Duurder betekent in het mountainbiken minder gewicht. Lichter betekent in de praktijk sneller slijten ( bewegende delen). En dan heb je van die betaalde grappenmakers op You Tube die positieve reviews geven over het duurdere spul. Heb je als een gewone fietsliefhebber niets aan.
versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

NB

Zo off topic heb ik het niet eerder gezien.....
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: mountainbiker op december 24, 2023, 19:28:19Duurder betekent in het mountainbiken minder gewicht. Lichter betekent in de praktijk sneller slijten ( bewegende delen). En dan heb je van die betaalde grappenmakers op You Tube die positieve reviews geven over het duurdere spul. Heb je als een gewone fietsliefhebber niets aan.

Zijn de benen die het moeten doen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

jackflash

Voor wie het wil weten: het is uiteindelijk toch de model 30 geworden. Goed aanbod gezien that I couldn't refuse. Een Ruby was net wat mooier geweest, maar ik kon het prijsverschil tussen een nieuwe 30 en een gebruikte Ruby niet verantwoorden. Ik ga het verschil ook niet horen. Nu wachten op mijn nieuwe B&W 702S3 speakers.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.