idee

Gestart door thom, januari 11, 2008, 17:10:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TurboMarco

Mars  :? :? ,je bedoelt toch niet onze mars ?  clown1
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

vielzweck

Citaat van: Marco op juli 03, 2008, 08:45:21
Mars  :? :? ,je bedoelt toch niet onze mars ?  clown1

als mannen van Mars komen dan is het toch altijd onze(!) Mars  :wink:
Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte

mars

oi

:-D :lol:  jaja  , zo is het toevallig ook nog een keer
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

gerard

#33
Citaat van: vielzweck op juli 02, 2008, 13:41:45
(vrouwen komen van venus, mannen komen van MARS)  :-D :-D :wink:

  redface    sorry, tekst maar ff weggehaald, tja dirty mind...    :-D
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

Knapknapperige

#34
   
Ik denk dat er iets op de site zou willen zien. Directe hele onderwerp apparatuur te bouwen onderverdelingen met mij eerst wat lijkt te veel.



WimPeu

#35
Citaat van: Knapknapperige op januari 16, 2009, 03:39:22
   
Ik denk dat er iets op de site zou willen zien. Directe hele onderwerp apparatuur te bouwen onderverdelingen met mij eerst wat lijkt te veel.



___________________________
:|
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Maurice

Citaat van: WimPeu op januari 16, 2009, 13:07:27
:|
Ik weet ook niet wat ik hier mee moet.
Gezien twee andere postings heb ik het vermoeden met een spammer van doen te hebben?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

gerard

Citaat van: Marco op januari 12, 2008, 01:12:11
Sets van leden in 1 overzicht  :-) (zoiets als bij het hififorum http://www.hififorum.nl/index.php?board=37.0 )
Citaat van: Jan op januari 12, 2008, 09:22:21
Daar ben ik ook voor.

Is het mogelijk dit ook op dit forum te doen?

Persoonlijk vind ik namelijk dat de laatste tijd veel dingen door elkaar beginnen te lopen.
Het wordt onoverzichtelijk.
Voorbeeld: Robb begint een topic "mijn set" , halverwege gaat het over Paul z'n set.
Wanneer iedereen "zijn eigen set" kan omschrijven, blijft alle info en discussies over die set in één topic te vinden. Ook alle aanvullingen veranderingen ed bijven zo bij elkaar zodat je ook een stukje archief/historie opbouwt naarmate je set veranderd in de loop der jaren.

Ik zou zeggen: open een "set's van leden" topic, volgens mij is dat snel gevuld en zal een ieder ook sneller iets over z'n set publiceren want dan verdwijnt de info niet in de massa.

Groet Gerard

Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

Maurice

@gerard

Bij deze doorgevoerd, we zullen zien hoe dit gaat lopen!
Ik heb deze onder sectie "Overig" geplaatst.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

HiFi gek

Zeer geslaagd , er wordt veelvuldig gebruik van gemaakt .


Zal zelf ook eens gaan nadenken of ik wat weet .


Groeten  EDWIN  B

HiFi gek

Wat denken jullie ervan een aparte sectie op te starten die enkel en alleen gaat over alles wat te maken heeft met  .

                                               
                                                 AKOUSTIEK
                                                 ------------


En deze dan te plaatsen onder de sectie : OVERIG .

Er is dus op dit moment nog geen sectie op het Marantz forum te vinden waar je naar akoustiek wordt doorverwezen .


                                             

Dan is alles wat met akoustiek te maken heeft ten eerste veel gemakkelijker terug te vinden voor iedereen .
En ten tweede verdwijnen de berichten die hier over gaan dan ook niet meer in de anoniemiteit .
En men zal waarschijnlijk ook eerder een topic openen over deze materie omdat dan alles gegroepeerd blijft .
Men zal minder snel off-topic gaan verwacht ik .


Als voorbeeld over een aparte AKOUSTIEK afdeling kun je kijken op : AUDIOFREAKS.NL
Hier kun je dan een indruk opdoen , en tevens haalde ik hier mijn inspieratie vandaan .


MODERATORS , NEEM DIT EENS SERIEUS IN OVERWEGING   :yes:



Groeten  EDWIN  B

Maurice

Hallo Edwin,

Thanks voor je idee!
Ik gooi dit ook even in de week bij de andere leden, dus wat vinden jullie? Is dit een onderwerp wat daadwerkelijk gevuld gaat worden?
Of is het beter om akoestiek expliciet te noemen bij tweaks en bekabeling (aangezien akoestiek de beste tweak is)?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

gerard

Citaat van: Maurice op februari 06, 2009, 22:45:44
Of is het beter om akoestiek expliciet te noemen bij tweaks en bekabeling (aangezien akoestiek de beste tweak is)?
stupid
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

HiFi gek

#43
Citaat van: Maurice op februari 06, 2009, 22:45:44
Hallo Edwin,

Thanks voor je idee!
Ik gooi dit ook even in de week bij de andere leden, dus wat vinden jullie? Is dit een onderwerp wat daadwerkelijk gevuld gaat worden?
Of is het beter om akoestiek expliciet te noemen bij tweaks en bekabeling (aangezien akoestiek de beste tweak is)?


Ik ben benieuwd of er interesse voor is , ik ben uiteraard voor een aparte akoustiek sectie .

Éen van mijn ideeën  hierachter is dat de forumleden die dat zouden willen dan ook hun akoustiek van hun luisterruimte gedetailleerd kunnen omschrijven  / posten en hier dan weer bericht op kunnen verwachten voor eventuele verbeteringen of aanpassingen t.b.v. hun akoustiek .
En natuurlijk voor als men weer eens een akoustische verbetering heeft aangebracht , of als men denkt een akoustisch probleem te hebben .
Je bent dan eerder geneigt hier een nieuwe topic over te openen .


                                   MAURICE + OVERIGE MODERATORS


Dit lijken mij ook belangrijke overwegingen om mee te nemen in jullie beslissing hierover .


Groeten  EDWIN  B

Bearke65

Citaat van: Maurice op februari 06, 2009, 22:45:44
Hallo Edwin,

Thanks voor je idee!
Ik gooi dit ook even in de week bij de andere leden, dus wat vinden jullie? Is dit een onderwerp wat daadwerkelijk gevuld gaat worden?
Of is het beter om akoestiek expliciet te noemen bij tweaks en bekabeling (aangezien akoestiek de beste tweak is)?
Beste mensen

Ik zou net als Edwin willen vragen om daar een apart onderwerp van te laten maken. Akoestiek is toch iets anders dan tweaks / tuning. Goed idee van Edwin overigens want door aandacht te besteden aan iets dat in principe kostenloos of in ieder geval dat aanpassingen geen grote gaten schieten in het budget ... doen dus :-)
Marantz CD-14 Tentlabs mod
Densen B-200 vv/ 2 x B-300 ev
Avalon Avatar
Netkbl: 5 x Siltech Signature Ruby Hill
Interlinks:
Siltech Forbes Lake
1 x Siltech SQ-110 Mk II SATT
1 x Siltech SQ-110 Mk I
Ls kabel: MIT 750 S3
PS Audio Quintet