Wat vinden de members van het forum cq site?

Gestart door PM95, september 07, 2007, 01:41:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

mars

Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

joep

#2
 netjes

mahansz

 stupid

(onder het motto, een plaatje zegt meer dan 1000 woorden)
Nog even constructief: het eerste woord dat in mij opkomt is: professioneel!
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

Marvin

goed en duidelijk cq informatief forum. de site bekijk ik weinig...

vind het wel jammer dat er weinig mensen online zijn...

meestal zijn het iets van 3 leden en 2 gasten.

maar het forum zelf vind ik erg goed!

vooral doorgaan....

Maurice

#5
Citaat van: mahansz op september 07, 2007, 09:47:19
Nog even constructief: het eerste woord dat in mij opkomt is: professioneel!
pompom
En dat voor een stelletje amateurs zoals wij ;)
Dit is namelijk allemaal hobby, en eigenlijk begonnen in een ietwat beschonken toestand. Ik was mezelf linux aan het leren, en had uiteindelijk het voor elkaar om een veilige server installatie te hebben op een overbodige pc thuis. Alleen moest ik er nog wel een bestemming voor hebben, en na wat msnen met Marco hebben we besloten om er een forum op te zetten. Alleen waarover......
Mwah, doen we toch gewoon over Marantz  shutup
En zie hier!

@marvin:
Tja, de doelgroep is ook niet erg groot en er zijn al een aantal heel goede, bekende en grote fora op audiogebied. Voordeel van klein zijn is dat het vaak ook gemoedelijker is.
Maar je mag natuurlijk altijd reclame maken om meer leden te trekken ;)
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

mahansz

nog even over de database / informatie die erin moet:
Is het niet wat om een ieder zijn eigen marantz-apparatuur te laten beschrijven? waarschijnlijk hebben deze mensen ook de informatie hierover (handeidingen, eigen ervaring etc.)
't is maar een suggestie!
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

Maurice

Citaat van: mahansz op september 08, 2007, 23:23:29
nog even over de database / informatie die erin moet:
Is het niet wat om een ieder zijn eigen marantz-apparatuur te laten beschrijven? waarschijnlijk hebben deze mensen ook de informatie hierover (handeidingen, eigen ervaring etc.)
't is maar een suggestie!
Is een mogelijkheid, dus ik zou zeggen, begin maar met jouw eigen set!
Tekst kun je gewoon in een tekstverwerker schrijven, plaatjes moet je los bijvoegen. Dan kun je ze mailen naar webmaster(kringelding)marantzforum.nl.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

mars

Ik vind het voordeel van een kleiner forum idd dat het wat gemoedelijker is , en dat men wat meer on topic blijft ( over het algemeen)
Op audiofreaks een paar keer een discussie gevolgt en daar lusten de honden geen brood van.
Kijk ik heb zelf geen teer hartje hoor , als het moet, vloek ik als geboren schilderswijker het hele alfabet aanelkaar( ik woon niet meer in de wijk hoor , zou ik de enigste nederlander zijn :mrgreen:)
Maar als het op grof doen aan komt, doe ik dat liever face to face.
Heb het zelf ook wel eens meegemaakt dat ik een grote bek kreeg, wat trouwens nergens over ging , maar mij irriteert dat . En dan heb ik echt het idee dat sommige mensen zo'n toon aandurven slaan , binnen de veiligheid en de anonimiteit van een forum!

Dus over het marantz forum =  helemaal gaaf , relaxed en toch ook profesioneel

En goede zondag verders voor iedereen, mars byebye
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Stadium III

Kijk een goede en oprechte meening!

Daar kunnen we iets mee
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

HiFi gek

Hooi , Ik ben nu ongeveer 4 dagen lid van het forum en ben iedere dag online geweest .
Ik vind de sfeer hier erg gemoedelijk , laten we vooral zo doorgaan met zijn allen .

Ik had de topic gestart over de SA7-S1 en heb heel veel leuke reacties hierop gekregen , bedankt allemaal .


Groeten   EDWIN

TurboMarco

Laten we zeker zo met zn allen doorgaan,het is namelijk ook de opzet van deze site om op een gemoedelijke manier nuttige info te vergaren  notworthy
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Marvin

@marvin:
Tja, de doelgroep is ook niet erg groot en er zijn al een aantal heel goede, bekende en grote fora op audiogebied. Voordeel van klein zijn is dat het vaak ook gemoedelijker is.
Maar je mag natuurlijk altijd reclame maken om meer leden te trekken ;)
[/quote]

tja, ik ken niet zoveel mensen met een muziek-passie. laat staan dat er marantz in de kast staat...

van de 3 mensen die ik ken met marantz zitten er hier al 2...  :-D

Austin Powers

Citaat van: Marco op september 07, 2007, 01:41:28
zeg het maar  :-)
Een paar punten van kritiek zijn:

1. De leesbaarheid moet verbeterd worden, ziet er in mijn ogen ook wat saai uit, het gehele forum
2. De gehele look van het forum moet veranderen, dus het moet er aantrekkelijker uit gaan zien, alles ziet er in    mijn ogen een beetje hetzelfde uit.

Verder een goed forum maar zou meer leden mogen hebben, lijkt me dat veel mensen Marantz goed vinden.


Maurice

Citaat van: Austin Powers op september 24, 2007, 21:48:40
Een paar punten van kritiek zijn:

1. De leesbaarheid moet verbeterd worden, ziet er in mijn ogen ook wat saai uit, het gehele forum
2. De gehele look van het forum moet veranderen, dus het moet er aantrekkelijker uit gaan zien, alles ziet er in    mijn ogen een beetje hetzelfde uit.
In welke richting zit je te denken? Wat bedoel je met de leesbaarheid?
Persoonlijk vind ik het goed leesbaar.

Citeer
Verder een goed forum maar zou meer leden mogen hebben, lijkt me dat veel mensen Marantz goed vinden.
Ik zou zeggen, promoot dit forum!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude