De set van TSF

Gestart door TSF, maart 22, 2010, 14:09:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TSF

Hallo allemaal!

Ik heb me zojuist geregistreerd op dit forum en zal me even netjes voorstellen:

Ik ben Tim, woonachtig in Zuid-Holland. Momenteel ben ik nog student, maar ik ben hard op weg om die mooie periode af te sluiten!

Ik luister al vele jaren naar Marantz apparatuur: ik ben een jaar of 7 geleden begonnen met de aanschaf van een Marantz Eclipse '36 set:




Ik had daaraan een set van Sony gekoppeld, de SS-LAP305. Ik beluisterde deze set in de winkel en was helemaal verkocht! Ik heb zelden een surround set gehoord die ik zo goed vind klinken.... maar ja, iets met smaak en twisten enzo  :wink:
Verder heb ik er nog een Magnat sub bijstaan, maar die staat zo zacht dat hij eigenlijk ook wel weggelaten kan worden.



Ongeveer een half jaar geleden ben ik overgestapt naar de combinatie SR4003 en DV4003:


De speakers zijn natuurlijk behouden!

Tot voor kort bekeek ik DVDs op een LG W2261VP-PF computer monitor via de HDMI, onlangs ben ik verhuisd en nu staat er een oude breedbeeld TV waarop ik DVDs kijk.

jowa

Welkom op het forum en een gave HT set.
Gaaf spul die midi Marantz componenten die je hebt gehad.

TSF

Ja die midi set was zeker gaaf! Die was ook zo compact dat hij gewoon op mijn bureau stond!

Nog even sparen voor een mooi scherm om de kwaliteit van geluid en beeld weer een beetje te matchen  :wink:

Maurice

Nice,
nu nog wat meer formaat speakers en je hebt een mooie set ;D
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude