De set van JoWa

Gestart door jowa, februari 12, 2009, 19:15:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lo

 :schater: :schater:

Idd heeeeeel mooi meubel!
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

jowa


Mexicaanse Hond

Mooi kindje, trouwens.  :wink:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

jowa

Vanwege de komst van de kleine is de andere opzet er eerder gekomen dan verwacht.

De hele set staat nu in een Norstone Kubben AV kast, de eindversterkers staan daar onder. Nu nog op de vloer, ze komen op een hardhouten plaat (al aangeschaft, nog op maat zagen en lakken) om ongelukjes met stofzuigen te voorkomen.

De luidsprekers zijn ook verhuisd van de brede naar de lange wand, heeft invloed op het geluid  :-(, zijn nu wel minder kwetsbaar, wel nodig met vrouw en kind....  :-D :wink:

Foto's volgen nog

xander32

Prioriteiten he. :wink: Verder alles goed met papa, mama en de kleine ¿


Sander.
Citaat van: jowa op mei 16, 2011, 14:41:02
Vanwege de komst van de kleine is de andere opzet er eerder gekomen dan verwacht.

De hele set staat nu in een Norstone Kubben AV kast, de eindversterkers staan daar onder. Nu nog op de vloer, ze komen op een hardhouten plaat (al aangeschaft, nog op maat zagen en lakken) om ongelukjes met stofzuigen te voorkomen.

De luidsprekers zijn ook verhuisd van de brede naar de lange wand, heeft invloed op het geluid  :-(, zijn nu wel minder kwetsbaar, wel nodig met vrouw en kind....  :-D :wink:

Foto's volgen nog

jowa

Alles is hier goed, de kleine heeft echter vorige week bij het proefdraaien op het kinderdagverblijf (KDV) een virusje opgelopen, daardoor wat van slag.

xander32

Als ze nog zo klein zijn dan is de weerstand nog broos he.


Sander.
Citaat van: jowa op mei 16, 2011, 19:10:07
Alles is hier goed, de kleine heeft echter vorige week bij het proefdraaien op het kinderdagverblijf (KDV) een virusje opgelopen, daardoor wat van slag.

jowa

#217
Hierbij dan de foto's van de nieuwe opstelling.
De tegels onder de luidsprekers zijn voorzien van vilt, zodat ze zijn te verschuiven zonder krassen te maken.

Tijdelijk VDH D-352 op één eindversterker ter overbrugging te leen van Fritz, helaas niet voldoende match met mijn set. De luidspreker kabel wordt nog vervangen door VDH The Inspiration Hybrid in bi-amp uitvoering.

Gesloten kast:




Open lade:


Eindversterkers onder kast:


Kabelzooi:

Whisper.nl

Hoi Jowa,

Mooie combi dat er verrekte strak uit ziet.   hello

Veel luister plezier.

Groet Whisper  byebye

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

lo

Mooi plaatje weer  pompom pompom
Netjes voor elkaar hoor.
Idd prioriteiten moeten af en toe gesteld worden :-D
Geniet ervan.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

ziet er strak uit zo  :yes: jammer dat je het heb moeten verplaatsen maar de reden waarom lijkt me belangrijker  :-)

jowa

Sinds bezoek aan Whisper spookt het door mijn hoofd om de Nordost Tyr te vervangen door een Siltech SQ-88 G5 MK2 of een FTM-4....
Dat rotte upgrade virus ook  HLP

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Mexicaanse Hond

Citaat van: jowa op mei 23, 2011, 22:41:04
Sinds bezoek aan Whisper spookt het door mijn hoofd om de Nordost Tyr te vervangen door een Siltech SQ-88 G5 MK2 of een FTM-4....
Dat rotte upgrade virus ook  HLP
Dat snap ik niet zo goed. Je hebt toch teveel druk in het laag en dan ga je een interlink kopen met ....meer laag.  :-o
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

WimPeu

Will ik die Tyr wel van je overnemen, een beetje niveau aan mijn SA11  :angel:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES