Mijn huidige set met een beetje verleden

Gestart door Marcel, januari 29, 2009, 17:02:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pameijer

Letterlijk een houtje-touwtje oplossing  :-P . Inventieve oplossing, van tevoren bedacht of je liep in de IKEA koopjeshoek en dacht: hé daar kan ik wel wat mee?
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

SMarcel

#421
Censuur

xander32

Die 'lamellen' in studios zijn houten constructies met het nodige latwerk, welke conform specifieke patronen gebouwd zijn.
Dat i.t.t. lamellen waarbij steevast de latten allen horizontaal en op gelijke afstand van elkaar liggen.

SMarcel

#423
Censuur

xander32

I know, heel herkenbaar ook  :yes:.

Het is ook geen verwijt of iets dergelijks, maar slechts een nuancering. De effectiviteit zal ook anders zijn van jouw oplossing. Voor anderen die ook wat aan de akoestiek willen doen, lijkt mij dat waardevolle info, toch :-).


En nogmaals; respect voor jouw inventiviteit en de uitvoering :yes:.


Citaat van: SMarcel op januari 07, 2016, 09:41:05
Weet ik, maar ik heb dan ook geen studio maar een woonkamer en daar improviseer ik met de voorhanden zijnde middelen welke ook nog eens woonbaar/WAF zijn.

De kastjes geven straks een verticale reflectie.

SMarcel

#425
Censuur

xander32

#426
Enige huisvlijt; netjes hoor  :yes:. Dure connectoren ook.

SMarcel

#427
Censuur

Cornelis1921

Netjes Marcel, kekke kabels voor weinig. :gp:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

SMarcel

#429
Censuur

SMarcel

#430
Censuur

mountainbiker

Citaat van: SMarcel op februari 04, 2016, 06:59:21
Beste forummers,

Vanaf vandaag heb ik een drastische beslissing genomen en dat is dat ik de grootste showroom van internet ga versoberen. Familie van mij (werkzaam bij de politie) kent mijn hobby en wist mij te vertellen dat er een kentering plaats vind in criminele activiteiten m.b.t. onder andere oostblok bendes.

Zij gaan zeer geslepen te werk en hebben inmiddels ook al de diverse Forums gevonden waarop liefhebbers hun (bijna)gehele hebben en houwen op tentoon stellen.

Via het winnen van vertrouwen en of het uitzoeken of er advertenties op jouw naam staan, komt men er achter waar je woont en wachten dan op een juist moment om toe te slaan. Hoe meer specifieke info er op een forum staat, hoe makkelijker het hen gemaakt wordt en hoe sneller men klandizie in hun eigen regio kan vinden om de buit weer af te zetten.

Vertrouwen winnen gaat via persoonlijk contact over langere periode en of de bekende meet en greet oproepen, ook de verkoop advertenties waar men op af komt en interesse toont maar niets koopt omdat er toch een reden te vinden is om de koop niet door te laten gaan.

Advies wat ik heb gekregen is om de info zo sober mogelijk te houden en met zo min mogelijk specifieke informatie.
Foto's geven niet alleen een beeld van het item wat je wilt laten zien, maar er zit veel meer "rand" informatie bij wat in eerste instantie niet opvalt.

Tips wat ik heb gekregen is om geen woonkamer foto's te plaatsen, geen apparatuur plaatjes, woonplaats en/of regio niet te vermelden en zo min mogelijk kenbaar maken wat voor een apparatuur men bezit.
Dit is bijvoorbeeld de info in het onderschrift en of forum profiel.

Ik had het in het begin over de grootste showroom van internet, maar dat geld natuurlijk niet voor het Marantz forum alleen maar voor alle liefhebbers forums van (in ons geval) audio en alles wat daar mee te maken heeft.

Het is niet dat ik nu bang ben voor iets wat mij kan overkomen, maar ik ben wel zuinig op mijn spullen en neem de adviezen van mijn familie graag ter harte.
Helaas wordt op deze manier een hele leuke hobby toch veel soberder gemaakt.

Ik hoop op begrip van mijn beslissing en dit verklaard waarom in verschillende topics de foto's zijn verdwenen.

Groeten,
Marcel
Oostblok bendes zijn geintereseerd in waardevolle spullen die niet zwaar maar wel waardevol zijn en snel zijn mee te nemen.Cash geld.pinpassen,creditcards, sieraden etc. Die gaan niet staan te sjouwen en slepen met zware luidsprekerkasten lompe versterkers, persische tapijten en antiek meubilair.
versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

SMarcel

#432
Censuur

WilliamB

We blijven voorzichtig, zo schrijven we bij een verslag van een M&G niet de locatie en nemen we geen foto's met onze mob met coördinaten instelling op aan. 
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3