Vette shit.....

Gestart door Muziekschuur, juni 18, 2014, 21:15:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Muziekschuur

He hallo....

Ik kijk enorm uit naar het moment dat mijn Marantz 2325... Maar  ...... intussen komen er 2 Galaxy hotspots binnen en kan ik lekker aan de hobby met mijn band. WILD Rooster. Ik ben daarvoor aan het zoeken naar een compacte set zodat we ook in kleinere lokaties makkelijk uit de voeten kunnen.

Ik heb al heel grote dingen. Zoals een Bag End Crystal set. Met een heel mooie laag eq ELF of INFRA genoemd. Die dwingt de versterkers met een op de speakers afgestelde eq het hele systeem tot een laag weergave van 8 hz.

Mijn vader kocht in 1973 de Marantz samen met Radford P90 speakers (transmissionline speakers). Sindsdien ben ik van god los. Ik heb buizen versterkers voor bas en gitaar, drumstel, bassen gitaren, opname apparatuur en heel mooie P.A. spul.

Laatst zit ik een YouTube filmpje te kijken van de Marantz 2325... En meteen herken ik weer dat volle zware geluid van die amp.... redface redface   

Affijn.... Ik heb Jon hier gevonden... En zodra de monitorlijn van mijn band op orde is kan ik weer wat pegels vrijmaken voor iets persoonlijks....

Hallo iedereen.... notworthy
Cool...

Cornelis1921

 stupid Wälkom wilde haan!!!  hello pompom byebye
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *