Nr 1603 met PM66 SE

Gestart door gaza11, februari 25, 2013, 22:20:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

gaza11

hoi,

Ik heb een paar vragen over surround en stereo
is het mogelijk om een NR 1603 aan te sluiten op een PM66SE.
Op de pm66se komen de fronts (quadral odin) de rest op de NR1603 (sub, center en backr/l).
heb ik een sub nodig want de Odin is een basreflexbox.

mijn geluid van computer naar versterker is redelijk. maar als ik hetzelfde afspeel via de cdspeler(cd67se) hoor je een degelijk verschil. veel helderder. wat kan ik doen, een dac??, of .....

ik hoop dat jullie me wat kunnen helpen met deze vragen

Rene

JohnWx

Eigenlijk niet, via een omweg via tape maar dan werkt het niet zoals het hoort 2 volume regelaars  :?

Zou ook niet kunnen verzinnen wat de winst zal zijn ? ze leveren allebei 50watt voor de front speakers

Als je zo een versterker heb zou ik voor een sub gaan dat heeft niks met je front speakers te maken die gaan niet zo laag als een subwoofer

Wat ik wel zou doen is de Quadrals op 3 straat tegels zetten ze zijn maar 74 hoog en dat is voor een zuil net te laag
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

gaza11

Hè bedankt voor de reactie
Wat ik begrijp is dat ik het eigenlijk beter het zo laten kan.
Spaar wel wat langer door voor een SR.

Wat bedoel je met 3 tegels eronder. Is dat vanwege de luisterhoogte. Of voor trillingen


Gr. Rene

JohnWx

Citaat van: gaza11 op maart 02, 2013, 20:36:29
Hè bedankt voor de reactie
Wat ik begrijp is dat ik het eigenlijk beter het zo laten kan.
Spaar wel wat langer door voor een SR.

Wat bedoel je met 3 tegels eronder. Is dat vanwege de luisterhoogte. Of voor trillingen


Gr. Rene

hoogte minimaal is 80cm voor een zuil vaak maar als jij het prettig en mooi vind is dat waar het om gaat
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

gaza11

Kan het wel een keer proberen natuurlijk, misschien levert het een beter geluid op

JohnWx

Citaat van: gaza11 op maart 02, 2013, 21:19:00
Kan het wel een keer proberen natuurlijk, misschien levert het een beter geluid op

Wat ze ook wel is doen als je handig bent om de vorm van de onderkant na te maken en dan een bak te maken en te vullen met zand of beton
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.