ingelogd blijven

Gestart door stone, februari 12, 2011, 22:15:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

stone

Moet opeens vaak opnieuw inloggen????

lo

Vaker dan in het verleden?
Had ik in het begin ook. Volgens mij wordt de tijd dat je ingelogd blijft langer naar mate je hier langer rond hangt en post.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Vlearmoes

Citaat van: stone op februari 12, 2011, 22:15:14
Moet opeens vaak opnieuw inloggen????


Hier ook vaak bij verversen en plaatsen van reply`s  HLP
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Maurice

Ik heb het ook!

Ik zal er vandaag eens naar kijken, denk zelf iets van een cookie probleem.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

JohnWx

ik ook maar heb het ook bij Ebay normaal 1 keer per 24 uur
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

MadVillain

gewoon uitloggen, daarna op inloggen drukken zonder je logingegevens in te vullen. daarna kom je in een scherm terecht waar je een vinkje kunt aanzetten dat je altijd ingelogd wilt blijven.

stone


bramdg

heb ook dat probleem, vlieg er ook steeds uit (ook nadat ik dat vke aangevinkt heb om blijvend ingelogd te blijven).
Heb ook al eens men men geschied/pasw/cookies/... leeggemaakt in IE, maar geen verbetering
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

Stadium III

Hier en op de Legend ook problemen
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

drees62

Ook hier op de PC en de iPhone hetzelfde  :-(

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Maurice

k kan geen aanwijzingen vinden waarom dit probleem optreedt.
Ik heb zojuist wat routine onderhoud uitgevoerd, en wat cookie wijzigingen gedaan. Hopelijk gaat het nu wel goed.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

still life

even melden dat ik i/h laatste uur ook alweer een 3-tal keer onvrijwillig uitgelogd werd.. nopompom

extra info:
mijn browser = avant browser
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

Maurice

Hmm, ik net met chrome ook weer....
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

still life

sinds de laatste post word ik niet langer afgelogd, enkel bij een reboot moet ik terug inloggen..
mijn ISP levert daarbij telkens een nieuwe IP, mogelijks is het probleem hieraan gerelateerd?
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300