Set van Remco

Gestart door Remco, januari 23, 2011, 14:51:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

still life

naais..
leuk ding he, die ud..

mag ik vragen hoe heb je die aan de nr geknoopt hebt?
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

Remco

Citaat van: still life op januari 26, 2011, 11:18:25
naais..
leuk ding he, die ud..

mag ik vragen hoe heb je die aan de nr geknoopt hebt?
Uit 't boekje... ik heb zowel de UD5005 als ook de Xbox met een HDMI kabel aan de NR1501 zitten. Alleen mijn Airport Express (Airplay module) is 'analoog' aangesloten. Signaal naar de TV gaat ook via HDMI, de audio (retour) met een optisch kabel; TosLink.
NR1501N (Klipsch HDT300) / UD5005N

still life

The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

Stadium III

Kijk Remco goed bezig

Je moe je eigen ook eens aamelden bij de 2e ronde bij de M&G sectie !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Remco

Citaat van: Stadium III op januari 26, 2011, 11:49:00
Kijk Remco goed bezig

Je moe je eigen ook eens aamelden bij de 2e ronde bij de M&G sectie !

Thanks!

Over het aanmelden, ik vrees dat de 'pure audiofielen' hier weinig lol zullen beleven  shutup... ik heb volgens mij zo'n beetje alle regels wel geschonden geloof ik.

Zo hangen de speakers bij mij niet zoals het 5.1 handboek het voorschrijft, ze hangen boven 'oorhoogte' en de rear speakers niet naast de luisterplek maar er (ongelijk) achter. Ook zit ik niet exact in het midden voor de frontspeakers en tussen de rears, en heb ik de subwoofer strak achter het Ikea kastje staan. Was dan ook best wel wat meetwerk om toch een 'midden' te vinden...  :schater: dan überhaupt de speakerset, ver onder het niveau van wat ik hier voorbij zie komen ...kortom, een absolute beginnersopstelling als ik zo lees en zie hoe jullie het allemaal voor elkaar hebben!

Geen misverstand trouwens, ik ben dik tevreden over mijn spullenboel! Anders zou ik er hier niet zo enthousiast over schrijven, maar mijn gehoor is bepaald nog niet high-end en (indeling van) de huiskamer ook niet...  :angel:

Kortom, binnen mijn beperkingen (ik ken ze!) heb ik 'het maximale' er uit gehaald.


NR1501N (Klipsch HDT300) / UD5005N

Stadium III

Je mag ook naar andere komen he  :-D

Om te leren en te genieten van een mooie set
Zodat je bij jezelf eventueel nog meer eruit kunt halen
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

WilliamB

Hallo Remco

Ziet er erg mooi en verzorgd uit.
Prima keuze de logitech,ik heb er zelf ook een.
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3