De set van mountainbiker

Gestart door mountainbiker, december 31, 2010, 16:28:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mountainbiker

Dit is mijn set.

Geluidsbron: een laptop met, losgekoppelde accu , van het merk Dell type Vostro 1700 waarbij de muziek word afgespeeld vanaf een usb stick.
Versterkers: Een Marantz pm40 en een Marantz pm 35 se 35 anniversary( de volledig goed functionerende pm 35 is gevonden bij het grof vuil door een Tamil vluchtelingenfamilie die bekenden zijn van mijn moeder. Deze hebben de versterker aan mij gegeven nadat ze na een verhuizing een home cinema set hebben gekocht. Kun je nagaan wat Nederlanders allemaal wegmikken het is echt niet te geloven!!!).
Speakers: 1 set Mission 763 en 1 set Reflexion Venice 2.

De reden dat ik gebruik maak van een laptop met usb stick is omdat ik een bloedhekel heb aan geluidsbronnen ( let wel:dit geld dus niet voor oudere modellen audio versterkers!!!) met veel mechanische ouderwetse techniek en aan alles wat draait en beweegt met riempjes,tandwielen en motortjes zoals een pick up (een diamanten beitel die geloof ik ook wel "element" word genoemd aan een gammel armpje bevestigd en vervolgens door een vervuilde  plastic groef freest) of cd speler ( knipperlicht wat ook wel "laser" word genoemd die op een stoffig stuk plastic haar licht werpt)

Ik heb een foto maar is te groot om te plaatsen!!! ( alleen de rechterkant lukt wel)
versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

Stadium III

Hoi en welkom

Photobucket.com kun je wel de foto's plaatsen

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Cornelis1921

 stupid Ik heb net een nieuwe cd-speler aangeschaft en zoveel desdain doet dan behoorlijk pijn. Goed ik zal ook wel gebruik gaan maken van nieuwere media, doch, met vlag en vlijt, alles op zijn/haar tijd, Old school wil nog niet zeggen, old fool, als het om audio e.d. gaat. OK, mountinbiker vanaf deze plek hartelijke groetjes en welkom in ons midden, Cor. Trouwens jouw 'bron' mag er ook wezen. En wat stream zoal?
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

JohnWx

Waarom geen accu in de laptop ?


Je bent wel weer is iets anders dan de gemiddelde muziekliefhebber maar wel een echte muziekliefhebber volgens mij

En zoals jij het beleefd zijn er dus meer wegen naar Rome  hello
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.