Set van JackieBrown

Gestart door JackieBrown, november 23, 2010, 23:37:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Martin

Mooi hoor die Marantz AV set  :yes:

Groet Martin.
JVC RS55 /Anthem D2V A2 A5 / Primare BD-32/ Paradigm 11v6 -CC-390 -ADP-390 /Velodyne DD15+ / HTS2600 /STEREO-: Marantz SC-11S1 / SM-11S1 / SA-11S2 / TT-15S1 / ST-15S1 /Paradigm monitor 11 / Supra stekkerblok

JackieBrown

Jongens bedankt voor jullie reactie, ik stel het zeer op prijs. Ik moet zeggen dat ik niet z'n hele goeie HIFI kennen ben, ik weet immers niet beter,dan JBL's. Maar hoe meer ik muziek luister des te meer ik denk "dit kan beter" en als je om iets aangewezen wordt dan ga je daar ook meer op letten. JBL is wel dof jah!

Weet je wat.... ik haal wat tapijten uit de zolder en goei ze in de kamer (vrouw is toch heel de weekend weg) de bankstel heb ik ook al geschoven. Ik ben benieudw wat de resultaat gaat worden.

still life

Citaat van: JackieBrown op november 27, 2010, 16:53:46
hoe meer ik muziek luister des te meer ik denk "dit kan beter" en als je om iets aangewezen wordt dan ga je daar ook meer op letten. JBL is wel dof jah!


no worries,
er valt hier bij een ander forumlid, nog een mooi stel fronts te scoren.. :wink:
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300