de set van Mars

Gestart door mars, januari 27, 2009, 06:18:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mars

oi

nog aan het proberen , maar er staan ook foto's bij meet en greet luisteren bij mars.

MAAAAAAAAAAAAr morgen gaat er veel veranderen , ik krijg hier een set actieve monitors van mc-systems , en dan ................. komen er echt foto's

heb trouwens nog een leuk speakertje staan , en een leen setje audio research HB

grtz  Its me
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

mars

oi

heb trouwens nu een tijdje een interlink tussen versterker en cd speler . En deze interlink is gebouwd door Gerard notworthy  ff om kort te gaan .... TOP!!!!!!

Ik kan trouwens wel verklappen welke mijn volgende speakers worden , namelijk ; sonus faber cremona auditor ( monitors dus)( zijn al gereserveerd) waarom? leg ik nog wel uit.

Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Paul

Citaat van: mars op februari 16, 2009, 01:05:06
oi

nog aan het proberen , maar er staan ook foto's bij meet en greet luisteren bij mars.

MAAAAAAAAAAAAr morgen gaat er veel veranderen , ik krijg hier een set actieve monitors van mc-systems , en dan ................. komen er echt foto's

heb trouwens nog een leuk speakertje staan , en een leen setje audio research HB

grtz  Its me
Weer een keertje langs komen ? Hoor het wel...en fototoestel mee ?  :-D clown1
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

BernHardN

er moet natuurlijk wel een close-up van de enige "Marantz" die in je kast staat hè  clown1

Paul

Citaat van: BernHardN op februari 16, 2009, 15:46:23
er moet natuurlijk wel een close-up van de enige "Marantz" die in je kast staat hè  clown1
Als Mars die nog heeft je weet het nooit bij hem. :lol: :schater:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

mars

#20
Citaat van: Paul op februari 16, 2009, 15:42:48
Weer een keertje langs komen ? Hoor het wel...en fototoestel mee ?  :-D clown1


Oi

ja gaaf Paul , dan moeten we snel afspreken , want die actieve monitors van mc-systems zijn eigenlijk alleen maar voor de professionele audio wereld , en ik heb ze nog krap 2 weken hier !

maar ik heb ook sinds vandaag een heel mooi setje zuilen staan ( woodpulp conussen , erg mooi filter enz enz )

En wat ik ook nog heb ( ja ja komt geen einde aan) een wel heel erg mooie D.A.C. gebouwd uit louter de beste van de beste componenten .
Degene die hem gebouwd heeft is professioneel violist ( welk o.a. orkest kom ik ff niet op)  maar hij heeft ook sjoege van audio electronica . En Jan Pieter ( zo heet ie dus :roll:)  zei eens tegen mij dat het zijn doel is om audio te bouwen , wat  geluid kan reproduceren met de ruimtelijke werking , harmonie , gevoel enz enz die kenmerkend zijn bij instrumenten in werkelijkheid bij een niet versterkte uitvoering.

Jan Pieter blijkt ook, zoals ze dat noemen een absoluut gehoor te hebben ,  bijv piano stemmen gebeurt tegenwoordig vaak met een meet intrument , hij doet voor 100% goed op gehoor!!
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Sander

best kinky een piano stemmen alleen op gehoor

hij zal wel een mooie set met stemvorken hebben
Marantz SR8002
Marantz SA7001KI
B&W CM7(front)
B&W CMC (Center)
Jamo compact 500 (Surround)
Squeezebox classic
W&M LS-01
v/d Hul Royal Yade
Oehlbach NF1 Interlink

Lapti

Citaat van: mars op februari 16, 2009, 19:37:58


Jan Pieter blijkt ook, zoals ze dat noemen een absoluut gehoor te hebben ,  bijv piano stemmen gebeurt tegenwoordig vaak met een meet intrument , hij doet voor 100% goed op gehoor!!

Dat kan ook zonder een absoluut gehoor, volgens mij betekent een absoluut gehoor dat als iemand een noot aanslaat op wat voorn instrument dan ook, je kan horen welke noot het is.

desalniettemin erg bijzonder om iets puur op gehoor te stemmen!  :yes:
amp: Marantz pm84mkII
receiver: Marantz sr5003
cd\sacd\: vM Philips 963SA
fronts: Vifa vivace '94
rears: Magnat vector 55
center: Vifa carat center
sub: Titus-sub (spkrlnd, spkr&co sub 5)
interlinks: Taralabs en Ixos

mars

Citaat van: Sander Nolden op februari 16, 2009, 19:57:00
best kinky een piano stemmen alleen op gehoor

hij zal wel een mooie set met stemvorken hebben


oi

Ja man , als je jan Pieter ziet dan is het een heel gewone man , beetje kalend , bril  en heel erg weloverwogen sprekend.
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAr , als je die dude met zijn materie bezig ziet ,
dan heb je alleen nog maar dit.... notworthy notworthy notworthy notworthy
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

mars

Citaat van: Lapti op februari 16, 2009, 20:13:01
Dat kan ook zonder een absoluut gehoor, volgens mij betekent een absoluut gehoor dat als iemand een noot aanslaat op wat voorn instrument dan ook, je kan horen welke noot het is.

desalniettemin erg bijzonder om iets puur op gehoor te stemmen!  :yes:

Oi

ja dat klopt ook wat jij zegt inderdaad  :yes:  maar door deze aangeboren gave , gaan veel dingen hem makkelijker en in zijn optiek ook logischer af dan anderen
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Maurice

Leipe shit ouwe, maar nog steeds geen foto's  nonono

Sonus faber is ook erg mooi, zelf ook al beluisterd een lange tijd geleden. Denk een erg mooie combi met Classé. Vond de combi met Marantz toen niet zo geslaagd.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

mars

Citaat van: Maurice op februari 16, 2009, 20:43:28
Leipe shit ouwe, maar nog steeds geen foto's  nonono

Sonus faber is ook erg mooi, zelf ook al beluisterd een lange tijd geleden. Denk een erg mooie combi met Classé. Vond de combi met Marantz toen niet zo geslaagd.


Oi Aloha ''marantzforum oppermoderatort'' :-D :wink:

Eerst ff balletje terugkaatsen ; maaaaaaaaaaaaaaar jij bent ook nog steeds niet bij mij langs geweest nonono byebye hahaha.

Maar je hebt gelijk , maar ik krijg morgen ''Roger '' ( mijn beste vriend al 100 jaar) met zijn vrouw hier te eten , en die neemt zijn camera mee.

Dus wat voor louter onmogelijk werd gehouden , gaat toch gebeuren ;  morgen staan er weer nieuwe foto's van mijn set in zijn huidige form :yes:

Ik heb trouwens wel een heleboel pics op mijn nieuwe telefoon staan ( 5 megapixel ofzo) , maar ja en dan? euh dan staan ze dus op mijn tel :roll:
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

MadVillain

tel met een kabeltje aan je pc aanlsuiten.
account aanmaken bij www.imageshack.us
pics uploaden

clown1

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

mars

oi

ja oke gaaf , ik morgen ochtend de hele ochtend vrij , kan ik lekker gaaan proberen .

die nieuwe tel van mij zit ook een cd-rom bij en je kan echt alles met dat ding, navigatie enz enz .............en euh ook nog bellen , yep kan die ook :lol:
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun