De set van Actionhost

Gestart door Actionhost, mei 04, 2013, 23:54:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Actionhost

Citaat van: AndreC op mei 07, 2013, 15:29:28

Hier maar verder.
Ik zou niet voor de 1403 gaan.
Ik heb de 1603 gehoord bij Roger, oke het is dan ook niet te vergelijken met de SR7007.
Maar ik vond het nu niet bepaald mooi klinken, in iedere toonsoort miste je wat.
Daar in tegen klonk de PM-15s1 wel weer perfect, het verschil was gewoon te groot.

En ik laat het aan jou over, zeg je ik wil het wel eens horen, en heb je seriueze interesse om ook voor de SR7007 te gaan wil ik best naar je toekomen.
Zeg je nou nee, dan bespaar ik me liever de 400km.

Dank voor het aanbod Andre! Voor nu geen concrete plannen voor de SR7007. Dus dat is jouw moeite dan natuurlijk niet waard.

En ik ben geen groot surround freak hoor. De 1403 (of 1504 of 1603 of wat dan ook) hoeft bij alleen de center aan te sturen die ik dan ook meteen koop (en wellicht in de toekomst de rears, maar geen must). De fronts gooi ik wel via de power amp direkt. Dus dat zal het gerust wel meevallen. Zelfs de Sony DB930 de center laten aansturen vind ik nog steeds een optie. Een meer dan capabele receiver (alleen natuurlijk geen HDMI, dus zal dan via optical in vanaf tv moeten).

Vooralsnog ga ik voor een stereo versterker upgrade. Hoewel ik de Lite ook meer dan prima vind klinken hoor. De upgrade kan dan ook over een week zijn of over een jaar. We zien wel.

En dat de sr7007 een prachtig apparaat is ben ik van overtuigd!
PM-15s2 Limited Edition/SA-15s2 Limited Edition/Monitor audio RX6 (wit hoogglans)/Acoustic Signature WOW met 2M Blue/Van den Hul 3T "The Rock"/Van den Hul CS122/ Wireworld Stratus 5

Sonos Connect met Magna Ultimo Modificatie/Synology DS213

AndreC

Citaat van: Actionhost op mei 07, 2013, 17:05:43
Dank voor het aanbod Andre! Voor nu geen concrete plannen voor de SR7007. Dus dat is jouw moeite dan natuurlijk niet waard.

En ik ben geen groot surround freak hoor. De 1403 (of 1504 of 1603 of wat dan ook) hoeft bij alleen de center aan te sturen die ik dan ook meteen koop (en wellicht in de toekomst de rears, maar geen must). De fronts gooi ik wel via de power amp direkt. Dus dat zal het gerust wel meevallen. Zelfs de Sony DB930 de center laten aansturen vind ik nog steeds een optie. Een meer dan capabele receiver (alleen natuurlijk geen HDMI, dus zal dan via optical in vanaf tv moeten).

Vooralsnog ga ik voor een stereo versterker upgrade. Hoewel ik de Lite ook meer dan prima vind klinken hoor. De upgrade kan dan ook over een week zijn of over een jaar. We zien wel.

En dat de sr7007 een prachtig apparaat is ben ik van overtuigd!

Prima, hoor het al, gaat helemaal goed komen.

Mocht je de SR7007 willen horen geen probleem hoor, dan komen we gezellig naar Haarlem.
(Woonkamer) Marantz SR7008, Dali Zensor 1 en 7, Dali SUB E12-F, Panasonic TX-P50VT50, AppleTV4, Synology DS212+.
(Slaapkamer) Samsung HT-D5200, Panasonic TX-P42ST50, AppleTV4.

Actionhost

Citaat van: AndreC op mei 07, 2013, 17:24:04
Prima, hoor het al, gaat helemaal goed komen.

Mocht je de SR7007 willen horen geen probleem hoor, dan komen we gezellig naar Haarlem.

Ik houd 'm zeker in gedachte.....top! En dan ook de kabels meenemen ;-)
PM-15s2 Limited Edition/SA-15s2 Limited Edition/Monitor audio RX6 (wit hoogglans)/Acoustic Signature WOW met 2M Blue/Van den Hul 3T "The Rock"/Van den Hul CS122/ Wireworld Stratus 5

Sonos Connect met Magna Ultimo Modificatie/Synology DS213

AndreC

Citaat van: Actionhost op mei 07, 2013, 17:43:43
Ik houd 'm zeker in gedachte.....top! En dan ook de kabels meenemen ;-)
Die lagen al klaar  hello
(Woonkamer) Marantz SR7008, Dali Zensor 1 en 7, Dali SUB E12-F, Panasonic TX-P50VT50, AppleTV4, Synology DS212+.
(Slaapkamer) Samsung HT-D5200, Panasonic TX-P42ST50, AppleTV4.

Marantz 81


Actionhost

#20
Nou vandaag een fraaie aankoop gedaan.

Een Marantz PM15s2 Limited Edition.

En voor een prima prijs (geen demo of zo maar 'gewoon' nieuw in doos).

Wordt (waarschijnlijk) morgen verzonden en zal de versterker dus zaterdag (of maandag) ontvangen.

Ik zal uiteraard foto's posten en de eerste ervaringen delen.

Maakt mijn set wel helemaal compleet zo!


En voor de volledigheid:

Ook gekocht:

Van den Hul "The Rock" interlink (RCA 80 cm).

Ook één dezer dagen binnen.



PM-15s2 Limited Edition/SA-15s2 Limited Edition/Monitor audio RX6 (wit hoogglans)/Acoustic Signature WOW met 2M Blue/Van den Hul 3T "The Rock"/Van den Hul CS122/ Wireworld Stratus 5

Sonos Connect met Magna Ultimo Modificatie/Synology DS213

WilliamB

Gefeliciteerd  hello
Ik ben benieuwd naar je bevindingen.
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

JohnWx

Dat is lekker

Gaaf man van harte  hello
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

vind je verkoop ook leuk  :-) ex demo, tis demo nieuw of 2de hands  :-P
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

pietjepc

Hele mooie aankoop!! Gefeliciteerd pompom
PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

100%Marantz

Dat wordt mooi met de SA 15!! Past iets beter dan de Pearl

Bravo bravo hello
marantz, what else?

bramdg

PROFICIAT

uitkijkend naar foto's en indrukken  :yes:  :yes:
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

Rob46

Gefeliciteerd! Heel veel luister plezier!

Actionhost

Thanx all!

Amp is inmiddels verzonden. Morgen niet thuis, dus zaterdag binnen. Wordt vervolgd!
PM-15s2 Limited Edition/SA-15s2 Limited Edition/Monitor audio RX6 (wit hoogglans)/Acoustic Signature WOW met 2M Blue/Van den Hul 3T "The Rock"/Van den Hul CS122/ Wireworld Stratus 5

Sonos Connect met Magna Ultimo Modificatie/Synology DS213

xander32

Citaat van: Actionhost op mei 23, 2013, 13:19:16
Nou vandaag een fraaie aankoop gedaan.

Een Marantz PM15s2 Limited Edition.

En voor een prima prijs (geen demo of zo maar 'gewoon' nieuw in doos).

Wordt (waarschijnlijk) morgen verzonden en zal de versterker dus zaterdag (of maandag) ontvangen.

Ik zal uiteraard foto's posten en de eerste ervaringen delen.

Maakt mijn set wel helemaal compleet zo!


En voor de volledigheid:

Ook gekocht:

Van den Hul "The Rock" interlink (RCA 80 cm).

Ook één dezer dagen binnen.
Nice; setje kompleet :yes:.