Zaterdag 10 maart, na een (te) lange periode weer gezellig op de koffie geweest bij Leo.
De set stond al lekker op de achtergrond te spelen en inderdaad de eerste indruk (ondanks het lage volume niveau) was direct weer: Rustig, beheerst en vooral mooi in balans zijnde geluid!
Maar de Brabantse gezelligheid diende zich direct aan met een heerlijk kopje koffie en een verse banketbakkers appelflap (HEERLIJK!!!)
Ik had zo'n 25 cd's meegenomen, waarvan er het meeste in de Vault verdwenen
De set laat iedere cd horen zoals deze is opgenomen, bij een cd (Tom Jones - 24 hours) was het eerste nummer, niet om aan te horen, echter het tweede en de daarop volgende nummers klonken veel beter....
Naast Leela James, Marc Broussard, Sharon Jones, Lee Fields, Luther Vandross, Larry Graham, Celine Cairo, Marc Anthony, en vele andere had ik ook George Michael - Songs of the last Century meegenomen, wat klonk deze cd mooi, alles in balans en een genot voor de oortjes. Leo en ik vinden dat George Michael toch enigszins onder gewaardeerd is geweest als zanger.
De cd's van Michael Jackson - Bad, geproduceerd door Bruce Swedien klonk ook heel gedetailleerd, met alle geluidjes die er in verwerkt zitten. Ook Madonna (ja, ja) - Ray of light lie duidelijk horen dat ook hier met aandacht en zorg de cd is geproduceerd en duidelijk te horen is via de set van Leo.
Over de set hebben vele bezoekers al de fraaiste woorden gebruikt, ik kan daar alleen aan toevoegen dat de set van Leo gewoon klopt, ook het mooie akoestische plafond is daar debet aan, maar ook de Bluesound Vault 2 via de dac van de DP700 valt totaal niet uit de toon.
Naast het beluisteren van deze vele cd's, hebben we ook aan een stuk gepraat over van alles en nog wat, Leo het was voor mij een TOP-dag!
Bedankt voor je gastvrijheid en vriendschap.