Marantz SR5003 toch maar niet?

Gestart door sunnybeam, november 24, 2009, 17:18:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sunnybeam

#15
Ik had ook via mail laten weten dat ik een 5004 wou voor die prijs maar daarna ook niks meer gehoord.
Tot ik vandaag een mail krijg dat ze nog steeds geen gegevens van me ontvangen hebben. Ik moet de 5003 via de website bestellen en zij zouden de bestelling dan wijzigen in een 5004. Lijkt me toch een vreemd verhaal.
Nu ik ben vandaag naar een 6004 gaan luisteren en de verkoper verzekerde me dat de 6004 in stereo toch stuk beter klinkt.

Zo ben ik nu aan het twijfelen tussen de sr-6004 en de yamaha rx-v1065 die toch in de hogere klasse van yamaha blijkt te zitten tov de rx-v765 die ik eerst overwoog.

Sunnybeam
Mijn opbrengst van de zonnepanelen live volgen : http://www.sunnybeam.be

MadMike

#16
Citaat van: sunnybeam op december 02, 2009, 19:08:13
Ik moet de 5003 via de website bestellen en zij zouden de bestelling dan wijzigen in een 5004.

Ik heb precies dezelfde mail ontvangen en daarna gelijk besteld via de website.
Heb in de opmerkingen de mail van hun geplakt en gekozen om de bestelling in Best af te halen.
Tot op heden nog niets vernomen over mijn bestelling.

To be continued.....

Edit...14:30
Zojuist bericht gekregen dat mijn bestelling waarschijnlijk morgen klaarligt om af te halen in best.
Als ik online bij mijn bestelling kijk is deze inderdaad veranderd naar de SR5004   pompom
"
1 x     Marantz AV Receiver SR5004 Zilver - SUPERPRIJS!!!!! OP=OP     € 399,00  HB
"

robbie

tja, je moet er iets voor over hebben, maar dan heb je ook wat  pompom
gefeliciteerd met je aankoop!

sunnybeam

#18
Jongens ik heb beslist ;) Ik ben ook gegaan voor de aanbieding. Dus de 5003 besteld met bij de opmerkingen dat ze deze mogen veranderen naar de 5004. Ben benieuwd. Ik ging normaal dit weekend nog naar Brugge (hier 50 km verderop) gaan luisteren naar de Yamaha maar heb eigenlijk al voldoende met eens te gaan luisteren naar de sr6004, deze zal toch wel ongeveer hetzelfde klinken als de sr5004 hoop ik  :wink:

Dus na lang wikken en wegen tussen de sr5003 sr5004 sr6004 yamaha rx-v765 rxv1065 is het de sr5004 geworden. Ik denk dat ik dit voor die prijs niet kan laten liggen :)

Ik laat nog wel iets weten als ze mijn bestelling verwerken en als ik hem hier thuis aangesloten heb.

o ja ik heb besteld bij bestekeus.be daar was de ophaling gratis ik hoop maar dat die actie daar ook geld anders plaats ik de bestelling morgen opnieuw op de .nl site

Sunnybeam
Mijn opbrengst van de zonnepanelen live volgen : http://www.sunnybeam.be

Henk

Ik heb de SR5004 besteld bij genoemde (web)winkel en inmiddels afgerekend/opgehaald. Het is idd de SR5004 en ook voor Eur 399!!  HB Nu van het weekend mooi de tijd om alles te in te regelen en aan te sluiten :yes:

Het betreft hier een eenmalige actie ism met Marantz (winkel is ook Marantz dealer), maar er mag niet mee geadverteerd worden (logisch!). Er is nu nog alleen de silver/goud uitvoering beschikbaar, heb die ook genomen. Super mooi! Half december komt nog een partij aan voor deze prijs (op = op) en daarna is het weer voor de reguliere prijs van Eur 698!



sunnybeam

Ale dat klinkt goed. Ik heb inmiddels al mail gekregen dat mijn 5003 in de bestelling is omgezet naar 5004 en ergens volgende week bij hen zal aankomen.

Sunnybeam
Mijn opbrengst van de zonnepanelen live volgen : http://www.sunnybeam.be

MadMike

Ik heb de mijne gisteren afgehaald :)
nu nog even op mijn speakers wachten en dan knallen maar

sunnybeam

Citaat van: MadMike op december 05, 2009, 10:25:27

nu nog even op mijn speakers wachten en dan knallen maar

En de welke worden het?

Sunnybeam
Mijn opbrengst van de zonnepanelen live volgen : http://www.sunnybeam.be

Gdzr

En om welke webwinkel gaat het? Misschien interesse.

MadMike

Door ruimte en nog wat andere factoren gebonden aan Boston Acoustics sounware 5.1.

vwb de webwinkel weet niet of ik dat hier zomaar mag noemen maar ik denk dat het een Bestekeus is om de SR5004 te overwegen  :angel:

Marvin

dit is een forum wat geen audio gerelateerde sponsoren heeft, je linkt dus maar tot je een ons weegt...  :wink:

sunnybeam

Vandaag de receiver gaan ophalen.
Alles aangesloten en stuit hier op 1 probleem.
Als ik tussen de ingangsbronnen wil schakelen bvb van radio luisteren naar DVD moet ik soms 2 maal of meer op de toets DVD drukken. de send led op de afstandbediening brand niet altijd als ik druk.

Als ik swith met de input op en neer pijltjes gaat het wel direct.

Sunnybeam
Mijn opbrengst van de zonnepanelen live volgen : http://www.sunnybeam.be

wokje

Citaat van: sunnybeam op december 07, 2009, 18:11:36
Vandaag de receiver gaan ophalen.
Alles aangesloten en stuit hier op 1 probleem.
Als ik tussen de ingangsbronnen wil schakelen bvb van radio luisteren naar DVD moet ik soms 2 maal of meer op de toets DVD drukken. de send led op de afstandbediening brand niet altijd als ik druk.

Als ik swith met de input op en neer pijltjes gaat het wel direct.

Sunnybeam

He Sunnybeam,
Dat je afstandsbediening niet direct reageert is waarschijnlijk omdat je met de 1e keer drukken je AB instelt op dat'ie het signaal van je keuze gaat uitzenden, en met de 2e keer drukken zet je pas je av receiver op dat ingangskanaal. Ik neem aan dat dat 't is, bij mijn Marantz sr4001 (met rc5001sr AB) is dat namelijk ook zo.
Veel plezier met je nieuwe set trouwens! notworthy
Your best friend is you, I'm my best friend too
I share the same views and hardly ever argue

sunnybeam

Ondertussen al enkele maanden verder en ik ben echt tevreden van de receiver. Gebruik nu mijn harmony one remote om de marantz te bedienen en alles werkt perfect!

Nu heb ik de laatste tijd wat last van mijn dvd speler die nogal herrie maakt. Is de motor denk ik. Dus tijd voor een nieuwe speler. Ik denk aan een blu ray speler. Zal terug een goedkoop toestel worden twijfel tussen LG en samsung.

Iemand tips?

Sunnybeam
Mijn opbrengst van de zonnepanelen live volgen : http://www.sunnybeam.be

drees62

Of een Panasonic DMP BD60, een heel goed apparaat voor weinig  :-)
En de zilveren uitvoering past mooi bij de zilveren Marantzen.

Straatprijs is momenteel zo'n € 175 en die zal nog wel dalen omdat de opvolger er aan komt.