Marktplaats tip's Part 2

Gestart door lo, juli 14, 2010, 18:59:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 23 gasten bekijken dit topic.

thanatos

Dit is zonder overdrijven echt een mooie originele. Ik knap ze graag op. Maar bij aanblik van de goede conditie heb ik besloten hem zo te laten. Alleen wat lampjes gedaan.

Die receiver staat nu in de woonkamer aan de Columns.. stuurt ze met gemak aan en dat ding klinkt belachelijk goed zo origineel. Ben nog in conclaaf met de vrouw of hij wel de deur uit mag. Ze vind de looks wel wat met woodcase. notworthy

Ik hou je bod in gedachte Bas. Echter met woodcase hoop ik er iets meer voor te krijgen.

bas focal marantz

Staat nu op heel veel je 2250b thanatos .

Voor mij dan tzt er maar een zonder hout die zijn nagenoeg net zo mooi maar scheeld een hoop centjes .



thanatos

Een losse woodcase doet al zo €150,- een nette 2250b is maar net wat men er voor over heeft. Maar in nette staat mag dat toch wel €200-250 zijn denk ik.

Deze is van een militair geweest. 1e eigenaar en letterlijk alleen in de weekenden gebruikt tot de lampjes defect waren volgens mij...


QuattroNL

Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB

Marantzer

PM-11S1, SA-15S2, B&W CM10, SBT & BOTW

bas focal marantz

Citaat van: Marantzer op februari 14, 2014, 13:06:14


Marantz CD80 biedoorlog, nu op 225 euro
http://link.marktplaats.nl/778376487


Vraag me af hoeveel strijd er geleverd zou worden als eigen foto's erbij zouden staan .
Geen eigen foto's , geen info over staat apparaat , ab nog erbij ?

Marantzer

PM-11S1, SA-15S2, B&W CM10, SBT & BOTW

Marantzer

PM-11S1, SA-15S2, B&W CM10, SBT & BOTW


jowa

Citaat van: Gerkro op maart 03, 2014, 17:08:56
Hoezo vet mooi!!

http://link.marktplaats.nl/784699572

Zeker een hele mooie set.
Prijstechnisch durf ik er niets van te zeggen, geen idee wat dit nu zou kunnen kosten.

Wat me tegenstaat is die drie weken op MP van de aanbieder. Meestal geen goed teken.

Gerkro


Citaat van: jowa op maart 03, 2014, 17:26:45
Zeker een hele mooie set.
Prijstechnisch durf ik er niets van te zeggen, geen idee wat dit nu zou kunnen kosten.

Wat me tegenstaat is die drie weken op MP van de aanbieder. Meestal geen goed teken.

Die mening van het zo kort op mp actief zijn deel ik volledig met je, zou mij ook tegenhouden.

En wat de prijs betreft kan ik er geen zinnig woord voor over zeggen, ik had het er niet voor over! Neemt niet weg dat ik het er super mooi uit vind zien!

capri9000

Tja en vreemde stelling.....eventueel te koop............enkel voor de hoofdprijs :schater:

bas focal marantz

Citaat van: jowa op maart 03, 2014, 17:26:45


Wat me tegenstaat is die drie weken op MP van de aanbieder. Meestal geen goed teken.
Meen je dat ?

Iemand die foto's maakt van zijn eigen zet , duidelijk nette omschrijfing plaats ,  toon op kaart aanwezig (adres) , en telefoon nummer .
Niets over alleen enkel te versturen , geen verdacht laag prijsje .

Hoe zou deze meneer je kunnen oplichten ?

ll0ll

Een hele mooie set, heb de Marantz PM95 ook eens gehad, overgenomen van een lid van dit forum. :)
De vraagprijs lijkt mij wat aan de hoge kant. Als je nou rekent voor max. 750 euro voor de PM95 en 400 euro voor de (non-LE) CD11 en misschien nog eens een 150 euro voor de tuner, dan vind ik 1500 euro al veel voor de set...
Maar hé, vragen kan altijd! ;)
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen