Marktplaats tip's Part 2

Gestart door lo, juli 14, 2010, 18:59:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 17 gasten bekijken dit topic.


thanatos

Citaat van: John Wx op december 01, 2013, 11:30:31
als je ziet wat hij heeft staan zal je zo een ding altijd zelf laten maken als het niet meer kan word het verkocht denk ik dus ding is gewoon gaar of geen onderdelen meer te verkrijgen

Mooi ding! maar daar is wel even iets meer aan de hand dan een los contactje inderdaad  :wink:

JohnWx

Citaat van: 100%Marantz op december 01, 2013, 11:32:33
Wel mooi zo'n SA 1
Was dit de eerste SACD speler van Marantz?

Ja volgens de "kenners" een flut maar dan maar een flut  :-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: thanatos op december 01, 2013, 11:47:18
Mooi ding! maar daar is wel even iets meer aan de hand dan een los contactje inderdaad  :wink:


Volgens mij was dit een samenwerking verband met een ander merk

:yes:

Maar als die het doet mag hij zo komen wonen hier
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

thanatos

Zeker.. de aanbieder heeft mail van mij  8-)

Maar dat verhaal erbij is bullshit. Ws. ergens een harde fout of gesloopt bij een verwoede upgrade poging..  :wink:

JohnWx

Citaat van: thanatos op december 01, 2013, 11:52:44
Zeker.. de aanbieder heeft mail van mij  8-)

Maar dat verhaal erbij is bullshit. Ws. ergens een harde fout of gesloopt bij een verwoede upgrade poging..  :wink:

mmmm ben tijdje aan het nadenken maar denk dat hij een ? andere chip erin wilde frotten of zoiets en toen mislukt en er wat meer uitkwam dan normaal aan pinnetjes en plastiek  :schater:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

thanatos

Hij geeft aan dat een DAC een los contactje heeft.. nou dat ding heeft er 2 per kanaal volgens mij.. dus dat is het probleem niet. Misschien in de output stage. Maar is slechts giswerk meten is weten in dit geval.

JohnWx

Citaat van: thanatos op december 01, 2013, 12:04:00
Hij geeft aan dat een DAC een los contactje heeft.. nou dat ding heeft er 2 per kanaal volgens mij.. dus dat is het probleem niet. Misschien in de output stage. Maar is slechts giswerk meten is weten in dit geval.

Als je ziet wat hij heeft staan laat je zo een ding maken en heb je een goed contact met een winkel/reparatie dienst
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

thanatos

Of ze vinden het de moeite niet meer gezien de leeftijd.. upgrade op het oog enz.. je weet het toch niet wat de werkelijke reden is.. Maar er is meer dan een simpel slecht contactje  :wink:

SB_Marantz

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

thanatos


joep

#2741
Ik zeg, begin er niet aan.

100%Marantz


Citaat van: joep op december 01, 2013, 12:54:51
Ik zeg, begin er niet aan.
Dat hadden we niet gedacht van jou! :-)))

Je bent veel te goed met uw akufeeske om aan zoiets te beginnen he!


Sent from my iOS coffee machine
marantz, what else?


Marantzer

PM-11S1, SA-15S2, B&W CM10, SBT & BOTW