Marktplaats tip's Part 2

Gestart door lo, juli 14, 2010, 18:59:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 21 gasten bekijken dit topic.

Peter Kudelstaart

Even een algemene vraag over de pm15s1: heeft ie een subwoofer nodig als je er boekenplankluidsprekers op aansluit? Als ik deze versterker koop, dan komt hij op mijn studeerplek op zolder te staan. Daar staan mijn luidsprekers op een bureau van 2 meter breed. Ik gebruik daar op dit moment een pm7003 in combinatie met Wharfedale Evo2-10's en een Mirage sub. Die sub is vanwege de akoestiek op zolder hard nodig.

1: Marantz 1060, Marantz 2220, Marantz 2225, Marantz 2015, Pro-ject USB DAC, B&W 606, Senn HD590
2: PM8003, Rotel CD11 Tribute, Wharfedale Diamond 11.2, Bluesound Node N100
3: Rotel A11, Panasonic DP-UB824, Wharfedale 12.3, Bluesound Node N100

capri9000

Vindt het een beetje raar verhaal,het één en ander eruit......En bij zijn andere advertentie's allemaal TOP HIGH END zelfs de goedkoopste serie van Heco  Victo(a).............;Als je zelf een buizenversterker bouwt dan kan je toch ook hoogwaardige onderdelen kopen zonder iets ergens uit te halen

thanatos

Niet je vingers aan branden aan die PM15.. ik kan maar 1 reden bedenken waarom die phono er uit gesloopt is... er heeft een PRUTSER aan gezeten met hoofdletters..

EDWIN : Voor audio die technisch 100% goed, betrouwbaar en mooi is.

nonono nonono

JohnWx

Citaat van: capri9000 op augustus 30, 2013, 22:29:28
Vindt het een beetje raar verhaal,het één en ander eruit......En bij zijn andere advertentie's allemaal TOP HIGH END zelfs de goedkoopste serie van Heco  Victo(a).............;Als je zelf een buizenversterker bouwt dan kan je toch ook hoogwaardige onderdelen kopen zonder iets ergens uit te halen

+1
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Peter Kudelstaart

Mensen, bedankt voor de adviezen. Ik zie toch maar af van de koop. Te veel risico bij dit exemplaar. Bovendien bestond de kans dat mijn upgraditis weer in alle hevigheid toe zou slaan.
1: Marantz 1060, Marantz 2220, Marantz 2225, Marantz 2015, Pro-ject USB DAC, B&W 606, Senn HD590
2: PM8003, Rotel CD11 Tribute, Wharfedale Diamond 11.2, Bluesound Node N100
3: Rotel A11, Panasonic DP-UB824, Wharfedale 12.3, Bluesound Node N100

Marantz 81

De tekst van de advertentie zegt mij al genoeg ,lekker laten staan dat ding  :yes:

jrm

Citaat van: Peter Kudelstaart op augustus 30, 2013, 22:48:06
Mensen, bedankt voor de adviezen. Ik zie toch maar af van de koop. Te veel risico bij dit exemplaar. Bovendien bestond de kans dat mijn upgraditis weer in alle hevigheid toe zou slaan.

Daar heb je dan goed aangedaan, je gaat geen spullen uit een nieuw apparaat demonteren als je het zo los overal kan kopen.

JohnWx

Citaat van: Peter Kudelstaart op augustus 30, 2013, 22:48:06
Mensen, bedankt voor de adviezen. Ik zie toch maar af van de koop. Te veel risico bij dit exemplaar. Bovendien bestond de kans dat mijn upgraditis weer in alle hevigheid toe zou slaan.

En ook al zal het netjes en legitiem allemaal zijn, het blijft een soort van zelfproductie waarschijnlijk van hoge kwaliteit
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantzer

PM-11S1, SA-15S2, B&W CM10, SBT & BOTW

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cobraatje

Ik heb zo'n idee dat Louis zijn 2e account is  :wink:.

Marantzer

PM-11S1, SA-15S2, B&W CM10, SBT & BOTW

Marantzer

PM-11S1, SA-15S2, B&W CM10, SBT & BOTW

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantzer

PM-11S1, SA-15S2, B&W CM10, SBT & BOTW