Marktplaats tip's Part 2

Gestart door lo, juli 14, 2010, 18:59:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 31 gasten bekijken dit topic.

cz79

Wellicht onwetendheid, we gaan er achter komen.

misschien lach ik straks iedereen uit :-D

cz79

Citaat van: thanatos op april 08, 2013, 23:41:10
Of je hebt een echt koopje te pakken... of je staat voor een leeg huis te koekeloeren... :angel:

Vraag SB Marantz maar eens. Die had een te koop gevraagd advertentie staan. Er reageert iemand met een leuk voorstel. Ze hebben telefonisch contact. Het ophaal adres bleek een leegstaand nonnenklooster te zijn ergens in Middelburg of die kant op.. Gelukkig op tijd lont geroken.. anders sta je daar met je goede fatsoen te kijken  :-D :-D

Ja naar gekeken maar het huis is nog niet leeg, opleverdatum staat 'in overleg met verkoper', anders staats er vaak 'direct'

RoGEK

Citaat van: cz79 op april 08, 2013, 23:41:40
Wellicht onwetendheid, we gaan er achter komen.

misschien lach ik straks iedereen uit :-D

het zou een grap zijn ja..
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

RoGEK

net gemaild wanneer ik hem zou kunnen komen ophalen voor 200 euro :P frusty
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

SB_Marantz

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

cz79

Voor jullie als die mooie speler hier staat te pronken  :-D

Ps Ik vindt 250 zelf wel redelijk  :-D

thanatos

Citaat van: cz79 op april 08, 2013, 23:45:20
Voor jullie als die mooie speler hier staat te pronken  :-D

Ps Ik vindt 250 zelf wel redelijk  :-D

Als er een kop koffie en een praatje bij zit wel.. bij 'voordeur' handel is het maar 'zo,zo' hoor  8-) :-D

cz79


RoGEK

Citaat van: thanatos op april 08, 2013, 23:46:41
Als er een kop koffie en een praatje bij zit wel.. bij 'voordeur' handel is het maar 'zo,zo' hoor  8-) :-D

:schater: :schater:

vandaar dat ik 200 zou willen geven :P
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

cz79

Ik krijg na zo'n rit hoe dan ook koffie  :evil:

Maarre nog steeds geen telefoonnummer  :-( Zien morgen wel weer

JohnWx

Citaat van: cz79 op april 08, 2013, 23:52:37
Ik krijg na zo'n rit hoe dan ook koffie  :evil:

Maarre nog steeds geen telefoonnummer  :-( Zien morgen wel weer

trusten  :-D byebye
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

RoGEK

wat jammer nou...

Beste Roger,

We willen u graag informeren over het volgende.

Onlangs heeft u gereageerd op de advertentie: 'Marantz SA-15S2 SACD speler' van gebruiker 'delfzijl2013'. Marktplaats heeft wegens veiligheidsredenen besloten om het account van deze gebruiker te blokkeren. Daarmee zijn tevens alle advertenties en/of biedingen van deze gebruiker verwijderd. De berichten van en/of aan deze gebruiker die in de afgelopen 24 uur zijn verzonden, zijn mogelijk niet aangekomen. We raden u aan extra alert te zijn in uw verdere contact met deze gebruiker.

Verder geven wij u graag de volgende tips mee:
•   Handel transacties bij voorkeur in persoon af: u weet precies wat u koopt en van wie.
•   Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo. Vertrouw op uw gevoel.
•   Zoek de verkoper op via internet en controleer hier vooraf of de (bank)gegevens bekend zijn bij de Politie.
•   Wees alert bij kopers en verkopers uit het buitenland (zoals Nigeria) en gebruik geen anonieme betaalmethoden als cheques, Western Union of MoneyGram.
•   Betaal het product via PayPal en uw aankopen zijn in veel gevallen onbeperkt beschermd. Lees meer
Bekijk onze Veilig handelen pagina voor meer tips.

Wij wensen u veel succes op Marktplaats!

- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

JohnWx

jij ook al  :-o een mail van MP
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

neoguri

Even RoGEK wat valse hoop geven ;)  :evil:

Ik heb een keer zo'n mail van marktplaats gehad ivm gekochte kinderkleding. Verkoopster had nog niet verzonden "omdat haar kind ziek was" dus ik voelde nattigheid maar alles is toch nog aangekomen.

RoGEK

ik ben niet bang hoor..

dit is gewoon oplichterij.

200/250 euro voor een apparaat wat normaal 1400 euro doet.... kom op zech..

ben toch nie gek ;)
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17