M&G Luisterdag bij STS-Digital 11 december

Gestart door cz79, november 30, 2011, 20:47:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

joep

Citaat van: viceadmiraal61 op december 19, 2011, 20:20:09
Heren gisteren op een beurs in belgie de mk2 versie gehoord...kijk die klinkt een heel stuk wat zeg ik ...
heel veel beter...nu is hij gelijk aan de marantz...en heeft zelf nog meer analoog geluid...heel mooi..
ik was niet de enige met deze klacht.....over de eerste versie.bij deze gemeld.

Geluid gelijk met Marantz? Blijft wel een enorm prijsverschil. Nu begrijp ik ook waarom Leo en ik nog geen nieuwe uitnodiging hebben gekregen.

JohnWx

Citaat van: viceadmiraal61 op december 19, 2011, 20:20:09
Heren gisteren op een beurs in belgie de mk2 versie gehoord...kijk die klinkt een heel stuk wat zeg ik ...
heel veel beter...nu is hij gelijk aan de marantz...en heeft zelf nog meer analoog geluid...heel mooi..
ik was niet de enige met deze klacht.....over de eerste versie.bij deze gemeld.

Gelijk aan de MARANTZ


heb zo een idee dat de MARANTZ de kerst niet gaat halen  :angel:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Welke MK2? Die MK2 van de buizen cd speler?

joep

Citaat van: John Wx op december 19, 2011, 20:39:38
Citaat van: viceadmiraal61 op december 19, 2011, 20:20:09
Heren gisteren op een beurs in belgie de mk2 versie gehoord...kijk die klinkt een heel stuk wat zeg ik ...
heel veel beter...nu is hij gelijk aan de marantz...en heeft zelf nog meer analoog geluid...heel mooi..
ik was niet de enige met deze klacht.....over de eerste versie.bij deze gemeld.

Gelijk aan de MARANTZ


heb zo een idee dat de MARANTZ de kerst niet gaat halen  :angel:

Nee denk het ook niet, hier spelen geheime krachten waar wij eenvoudige stervelingen geen weet van hebben.

lo

 :schater:

Maar ben benieuwd of we kort na nieuwjaar de compleet vernieuwde set mogen komen bewonderen, en beluisteren natuurlijk. Warm houden hè Joep :yes: Lijkt me leuk om samen Fritz weer te bezoeken.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

cz79

Gaat het om de MK2 van de Loit Passeri? Ik heb namelijk even iets gemist denk ik

JohnWx

Citaat van: cz79 op december 19, 2011, 21:17:45
Gaat het om de MK2 van de Loit Passeri? Ik heb namelijk even iets gemist denk ik

die 2 biertjes bij Fritz zitten nog dwars ?  clown1
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Ik sta gewoon met mijn oren te klapperen als het wel om die buizenbak gaat, ik dacht dat Fritz hem ook niet mooi vond (qua uiterlijk) en qua geluid was het zeker niet zo goed als de SA7. Dan mag de MK2 wel hele radicale veranderingen hebben ondergaan...

lo

En zo schrijft ie dat ook volgens mij

Citaat van: viceadmiraal61 op december 19, 2011, 20:20:09
Heren gisteren op een beurs in belgie de mk2 versie gehoord...kijk die klinkt een heel stuk wat zeg ik ...
heel veel beter...nu is hij gelijk aan de marantz...en heeft zelf nog meer analoog geluid...heel mooi..
ik was niet de enige met deze klacht.....over de eerste versie.bij deze gemeld.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

cz79

Ja had ik wel gelezen maar niet verwacht dat de Loit Passeri ooit in plaats van de SA7 zou komen dus......

Mede omdat Fritz de speler ook uiterlijk niet zo heel mooi vond (meen ik mij te herinneren, maar ja ik had dan ook al twee bier op dus... violent1).

JohnWx

Citaat van: cz79 op december 19, 2011, 21:45:26
Ik sta gewoon met mijn oren te klapperen als het wel om die buizenbak gaat, ik dacht dat Fritz hem ook niet mooi vond (qua uiterlijk) en qua geluid was het zeker niet zo goed als de SA7. Dan mag de MK2 wel hele radicale veranderingen hebben ondergaan...

Plop neem nog een Heineken
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

joep

#41
Citaat van: John Wx op december 19, 2011, 22:41:40

Plop neem nog een Heineken

http://www.youtube.com/watch?v=ogJQgo0QpSs&feature=relmfu

Heineken dan moet ik altijd hier aan denken.

viceadmiraal61

nee de marantz blijft staan...anders mag ik niet meer op het m forum...behalve mijn vrouw die heeft alles
van marantz.

joep

Citaat van: viceadmiraal61 op december 24, 2011, 10:47:09
nee de marantz blijft staan...anders mag ik niet meer op het m forum...behalve mijn vrouw die heeft alles
van marantz.

Wat is het toch? Zijn die vrouwen nu altijd verstandiger dan de man?

JohnWx

Citaat van: viceadmiraal61 op december 24, 2011, 10:47:09
nee de marantz blijft staan...anders mag ik niet meer op het m forum...behalve mijn vrouw die heeft alles
van marantz.

probeer een OEM versie te krijgen en plak er KI op van je allerbeste vriend en klaar Fritz  :angel:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.