Cafe Engels Audio Show te Rotterdam

Gestart door jwx, februari 07, 2011, 12:15:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

Nieuwe editie en organisator van de Cafe Engels Audio Show te Rotterdam op 16 en 17 april 2011

Voor de eerste 600 bezoekers een gratis CD
*Analogue Audio Products
*Array Audio
*Audiolife
*Concept en Design
*Clofis
*Dynamic Solutions
*Hifi Matters
*Hifi4you
*HVT magazine
*KingRex Benelux
*MC-Systems
*Music2 audio import
*Music-Emotion magazine
*Musical Reality
*Puresound.be
*Qualityhifi*
*SharkWire
*Sonority Audio
*STS-Digital
*Symphony audio import
*USB-DAC.nl




(Mij is gevraagd dit te plaatsen voor Fritz de With Director STS Digital)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

Valt samen met de Doelen lente hifi-show 2011. Ben in principe van plan hier wel naar toe te gaan.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Citaat van: lo op februari 07, 2011, 14:09:06
Valt samen met de Doelen lente hifi-show 2011. Ben in principe van plan hier wel naar toe te gaan.

groet,

lo

Vast wel een cd van Fritz krijgen moet je wel een code woord zeggen maar die is makkelijk:


ハイファイ

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

euhhhh....... gelukkig heb ik nog effe de tijd om te oefenen. :schater:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Mexicaanse Hond

Die meneer maakt mooie hele opnames voor Marantz.  :kwijl:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

HiFi gek

#5


Fritz staat zoals gewoonlijk met zijn stand in cafe Engels .



Groeten  EDWIN  B

jowa

Citaat van: jwx op februari 07, 2011, 14:30:44
Vast wel een cd van Fritz krijgen moet je wel een code woord zeggen maar die is makkelijk:


ハイファイ

HIFI  :-D

Marantz 81

hoezo plaats jij het hier dan jwx ?  fritz is hier paar maanden al niet meer actief  nonono

en dat terwijl hij die sacd,s met marantz op de voorkant maakt

lo

Zullen we met z'n allen roepen........ FRITZZZZZZZ.......... FRITZZZZZZZZ............
Heb het ook gezien ja, sinds december vorig jaar is hij hier niet meer geweest.  nopompom

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Fritz heeft het mij gevraagd om het bericht te plaatsen


Er zijn er meerdere die niet meer om welke reden dan ook of sporadisch nog maar komen


Laten we het houden op forum moeheid voor Fritz
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

joep


JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

MadVillain

Ben eigenlijk alleen te vinden in de Doelen op zondag. Misschien dat ik daar dan ook nog ga kijken. Hopelijk dat degene wat meegaat het dan nog volhoudt :)

Eip

Ik ga zaterdag ook even kijken ,wat er allemaal te beleven valt met een paar vrienden. En daarna even de stad in, maak er gelijk een dagje uit van.  :yes:
Elac BS 203.2
Marantz SR5023
Marantz CD6006
Panasonic DMP-BDT 167

Rutger1

Net even geweest (gratis STS Cdtje opgehaald :))

Erg leuk om even te zien, was groter/meer dan ik had verwacht

Maargoed vandaag ook nog andere / meer dingen te doen, mss morgen nog even keertje langsgaan.
-= Marantz PM15, Marantz SA-14 v2,  MIT Terminator2 (bi-wire), MIT MI330 (XLR), Von Schweikert VR4-jr =-

Sold Marantz DV7600, B&W DM630i