Forse crash, herstel gaat wel even duren!

Gestart door Maurice, januari 30, 2012, 22:58:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cz79


Whisper.nl

Klasse gedaan Maurice,

Ik zat me al enorm te vervelen hier.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Niber

Hoe kan dat crashen eigenlijks "zomaar"? Of wordt dat een heel technisch verhaal...?
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

dmeerpa

Citaat van: Maurice op januari 30, 2012, 23:31:45
Attachments en avatars worden momenteel weer ge-upload.
Om één of andere stomme reden krijg ik de nederlandse taal nog niet teruggezet, dat zal later volgen.
Tapatalk client en youtube idem.
Smileys...

Maurice, is dat weer niet iets met 2 folders voor de taal Dutch en Dutch-UTF8 ?
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

Maurice

Citaat van: Niber op januari 31, 2012, 14:00:39
Hoe kan dat crashen eigenlijks "zomaar"? Of wordt dat een heel technisch verhaal...?
Er is een fout in de forumsoftware geslopen. Het forum kent regelmatig updates en is eigenlijk al sinds versie 1.x steevast geupdate via allerlei testversies in de 2.x branch naar de huidige 2.02 versie. Ik vermoed dat het hier mee te maken heeft.
De vorige offline periodes hadden te maken met een overbelasting bij de webhoster, een defecte switch (iets wat het internetverkeer in de datacenter regelt) en nog langer geleden een defecte harde schijf.
Vergeleken met veel actieve forums valt het mij gelukkig nog wel mee. Er zijn forums die er meer last van hebben, en er zijn forums die er minder last van hebben. Voorkomen zal echter altijd moeilijk blijven.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Citaat van: dmeerpa op januari 31, 2012, 19:00:16
Citaat van: Maurice op januari 30, 2012, 23:31:45
Attachments en avatars worden momenteel weer ge-upload.
Om één of andere stomme reden krijg ik de nederlandse taal nog niet teruggezet, dat zal later volgen.
Tapatalk client en youtube idem.
Smileys...

Maurice, is dat weer niet iets met 2 folders voor de taal Dutch en Dutch-UTF8 ?
Tot nu toe nog niet, er werkt nog iets niet helemaal lekker via de smf ftp functie.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Citaat van: i2Paq op januari 31, 2012, 06:43:53
Ik heb nog nooit zo veel crashes meegemaakt, lijkt inderdaad elk jaar wel 1.

Draaide we al op SMF 2.x of heb je meteen ge-update?
Ga er maar vanuit dat we altijd de meest recente versie draaien ;)
Ik ben eigenlijk altijd vrij rap met updaten, zelden later dan 2 dagen. Zie mijn eerdere comment.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Nederlandse taal: check  pompom
Geen idee waarom het gisteren niet lukte, nu geen enkel probleem  frusty
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

dmeerpa

Citaat van: Maurice op januari 31, 2012, 20:29:28
Nederlandse taal: check  pompom
Geen idee waarom het gisteren niet lukte, nu geen enkel probleem  frusty
De wondere wereled van de informatice  :-D
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

lo

Het "etiket" nieuw, werkt bij mij niet bij nieuwe postings. Krijg dan een rechthoekig kadertje met de kleur van het blad. Dit "etiket" werkt overigens wel in het forumverzicht bij de boards waar nieuwe postings in de diverse topics zijn gepaatst.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Maurice

Citaat van: lo op januari 31, 2012, 21:24:21
Het "etiket" nieuw, werkt bij mij niet bij nieuwe postings. Krijg dan een rechthoekig kadertje met de kleur van het blad. Dit "etiket" werkt overigens wel in het forumverzicht bij de boards waar nieuwe postings in de diverse topics zijn gepaatst.
Working on it!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

bramdg

alweer eens bedankt voor de goede zorgen  pompom  pompom  pompom

weet niet of nog mensen last hebben de laatste tijd bij het inloggen......moet steeds paswoord opnieuw ingeven (auto onthouden werkt precies niet) al eens temps cookies pasw verwijderd maar geen verandering.
op andere pc (vista) lijkt het dan wel te lukken ....strange
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

dmeerpa

Citaat van: Maurice op januari 31, 2012, 21:32:33
Citaat van: lo op januari 31, 2012, 21:24:21
Het "etiket" nieuw, werkt bij mij niet bij nieuwe postings. Krijg dan een rechthoekig kadertje met de kleur van het blad. Dit "etiket" werkt overigens wel in het forumverzicht bij de boards waar nieuwe postings in de diverse topics zijn gepaatst.
Working on it!
Had je vorige keer ook, was een rare fout in de taalbestanden. Je hebt vermoedelijk de Dutch-UTF8 taalbestand geïnstalleerd, en om één of andere reden verwacht deze alle images in een Dutch map, behalve new.gif, deze verwacht het in een Dutch-UTF8 map.
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

Maurice

Citaat van: dmeerpa op januari 31, 2012, 21:49:59
Citaat van: Maurice op januari 31, 2012, 21:32:33
Citaat van: lo op januari 31, 2012, 21:24:21
Het "etiket" nieuw, werkt bij mij niet bij nieuwe postings. Krijg dan een rechthoekig kadertje met de kleur van het blad. Dit "etiket" werkt overigens wel in het forumverzicht bij de boards waar nieuwe postings in de diverse topics zijn gepaatst.
Working on it!
Had je vorige keer ook, was een rare fout in de taalbestanden. Je hebt vermoedelijk de Dutch-UTF8 taalbestand geïnstalleerd, en om één of andere reden verwacht deze alle images in een Dutch map, behalve new.gif, deze verwacht het in een Dutch-UTF8 map.
Klopt!
Inmiddels wel aangemaakt, maar helaas nog geen resultaat  nopompom
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude