Meet an greet op 30 oktober bij sts digital

Gestart door viceadmiraal61, september 02, 2010, 12:02:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HiFi gek

Citaat van: Marantz 81 op november 01, 2010, 23:23:17
jullie echt genoten van frits .


Wat krijgen we nou Arjan ?  stupid

Beweer jij hier dat wij echtgenoten van Fritz zijn ?    :-D

Laat Netty de With ( Fritz zijn vrouw ) het maar niet horen .  :no:



Groeten  EDWIN  B

HiFi gek

Citaat van: Marantz 81 op november 01, 2010, 23:23:17
jullie echt genoten van frits zijn set als ik het zo lees  :yes: en het was ook nog eens gezzelig  pompom

ik ben paar keer bij hifi gek en bij Lo wezen luisteren ,dit zijn ook verschillende installatie,s met zo hun eigen kwaliteiten en charme,s bij Lo ligt de nadruk meer op heerlijk genieten van de mooie muziek die de set maakt ( mijn voorkeur ) en bij hifi gek  is het echt de precisie plaatsing/detail die ongekend goed en van hoog niveau is

ben toch ook wel heel benieuwd hoe frits zijn set zal klinken ,maar ik had geen tijd ben ook blij dat ik nu weer in wat rustiger vaarwater zit  :-)


Ik moet ook weer eens naar LO toe om zijn huidige set te beluisteren met de Accuphase DP700 sacd speler .

Wat mijn set betreft , die is inmiddels weer een flink stuk hoger opgewaardeerd met enkele tweaks van Fritz waarvan ik zelf verbaasd ben dat er nog zo makkelijk steeds weer winst is te behalen .
Nu heb ik nog meer details en vooral diepte en stage erbij gekregen t.o.v. de laatste keer dat jij bij mij was .





Groeten  EDWIN  B