Er komt een hoop nieuws aan.

Gestart door joep, juni 09, 2010, 19:13:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mexicaanse Hond

#15
Op de zoekterm streaming vind ik niets. Suggesties?
Al gevonden 'draadloos' werkt beter als zoekterm.

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Mexicaanse Hond

Dat is geen dedicated topic, maar een topic hijack die apart is gezet.

joep

Niet veel nieuws dit jaar op de CES 2011 in Las Vegas of toch.

Wat er op de show staat: M-CR603 Netwerk CD receiver, NA7004 Network Audio Player, SR7005 A/V Receiver (http://hometheaterreview.com/marantz-sr7005-receiver-reviewed/) en de AV7005 Preamplifier.

Wanneer gaat er nu een NA-11S1 komen?

thuisbios

ik vind het jammer dat je its oudere  apperatuur niet kan upgraden  ik denk aan bv hdmi 1.3 naar 1.4
je betaald veel geld voor zoon versterker , en wordt ineens onbruikbaar met 3d.

scanspeakman

Citaat van: thuisbios op maart 06, 2011, 21:32:32
ik vind het jammer dat je its oudere  apperatuur niet kan upgraden  ik denk aan bv hdmi 1.3 naar 1.4
je betaald veel geld voor zoon versterker , en wordt ineens onbruikbaar met 3d.

Wil je 3D dan? Het komt op mij over als een leuke gadget, speciaal ontwikkeld om mensen te verleiden te upgraden omdat de markt een beetje stilvalt. Maar ik krijg er alleen maar hoofdpijn van. De meerwaarde ontgaat mij een beetje.

Scanspeakman

joep

Zou nu nog geen 3D kopen. Het staat echt nog in de kinderschoenen. Vond het net een oude kijkdoos zag ook duidelijk een stuk of 5 lagen. Echt hartstikke leuk om even naar te kijken. Zo'n beetje een voorproefje van wat komen gaat. Er zal wel snel verbetering komen zo tegen Kerst. Maar wat is dan nog van de spullen die je nu koopt te gebruiken?

211

#22
...
Zolang je maar geniet....

211

#23
...
Zolang je maar geniet....

joep

Weet iemand met welke boxenboer Marantz in zee gaat nu ze Mordaunt Short buiten hebben geschopt?

JohnWx

Citaat van: joep op april 27, 2011, 22:14:58
Weet iemand met welke boxenboer Marantz in zee gaat nu ze Mordaunt Short buiten hebben geschopt?

Ja
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Goed stel oren, goed stel luidsprekers

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Mexicaanse Hond

Aha, dat was Wim. Die weet ook alles.  :wink:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Citaat van: f.luisteraar op april 27, 2011, 22:29:09
Aha, dat was Wim. Die weet ook alles.  :wink:

wilde het net invullen

tis ook een dochter onderneming van DM
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.