De Set van Whisper

Gestart door Whisper.nl, mei 30, 2010, 08:10:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

nu in de aanbieding voor 1900 eurootjes per paar mits je van zwart houd :angel:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

still life

Citaat van: jwx op november 30, 2010, 10:27:06
nu in de aanbieding voor 1900 eurootjes per paar mits je van zwart houd :angel:

zo is dat..en daarvoor krijg je ook heel wat terug
beslist eens op auditie gaan dus..
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

JohnWx

of ga gelijk goed Whisper voor de reference serie jouw kennende
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

still life

en dan 3 PM11's eropzetten om een beetje sound te krijgen..
of 20 E-305's.. :-D
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

JohnWx

De 7.2 of de 5.2 of de mooie kleine 9.2


Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

still life

de looks zijn idem met de vento reeks, de prijs ligt echter veel gunstiger.. 8-)
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

JohnWx

Citaat van: still life op november 30, 2010, 10:43:20
en dan 3 PM11's eropzetten om een beetje sound te krijgen..
of 20 E-305's.. :-D

Je bedoelt andersom de Accuphase levert meer stroom
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

#112
Citaat van: still life op november 30, 2010, 10:49:22
de looks zijn idem met de vento reeks, de prijs ligt echter veel gunstiger.. 8-)

Zal toch ergens in moeten zitten en speakers koop je naar mijn mening niet op looks maar op kwaliteit daarom staat de Reference ook in alle bladen bij de absolute SPITZENKLASSE
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

still life

Citaat van: jwx op november 30, 2010, 10:49:34
Je bedoelt andersom de Accuphase levert meer stroom

daarom is het ook 'akuuuu'fase.. :-D

nee, met die 20 stuks komt het helemaal goed..  :mrgreen:

Citaat van: jwx op november 30, 2010, 10:50:56
Zal toch ergens in moeten zitten en speakers koop je naar mijn mening niet op looks maar op kwaliteit daarom staat de Reference ook in alle bladen bij de SPITZENKLASSE

zo is dat,
en wie zich reference kan veroorloven maakt zich daar allemaal ook geen zorgen over.. 8-)
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

JohnWx

Heb alleen het idee dat Whisper niet voor zuilen gaat maar voor een mooie compacte speaker

dus we hebben ze topic set lekker vervuilt  hello
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Kijk/luister ook eens naar een setje van Xanadu, mooie speakers met een neutraal geluid en voldoende laag. Staat een mooi setje DS17 E op Marktplaats.

still life

Citaat van: jwx op november 30, 2010, 11:01:10
Heb alleen het idee dat Whisper niet voor zuilen gaat maar voor een mooie compacte speaker

dus we hebben ze topic set lekker vervuilt  hello

moet kunnen..  8-)

en vento's blijven onvervuild super, dat geef ik je op een briefje  HB
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

JohnWx

#117
Citaat van: Mexicaanse Hond op november 30, 2010, 11:02:09
Kijk/luister ook eens naar een setje van Xanadu, mooie speakers met een neutraal geluid en voldoende laag. Staat een mooi setje DS17 E op Marktplaats.

ga jij nu ook al vervuilen


dan is de Xanadu AW7 en de AW 10 of de Reference meer van zijn gading (klein)



Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

#118
Citaat van: still life op november 30, 2010, 11:06:27
moet kunnen..  8-)

en vento's blijven onvervuild super, dat geef ik je op een briefje  HB

Ik heb nog nooit wat aan andermans briefjes gehad alleen aan mijn eigen ervaringen anders hadden we nu allemaal een BOSE 321 set

En voor jouw zal de Canton helemaal top zijn maar ik heb niks met Duitse speakers

Nou ja 1 lijn die heeft Canton gemaakt voor SONY ES de SS-3es en de SS-7es die zijn/waren erg mooi heb ze alle 2 gehad de grote staat nu bij me broer en de kleine helaas verkocht (spijt)


Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Citaat van: jwx op november 30, 2010, 11:07:22
ga jij nu ook al vervuilen


dan is de Xanadu AW7 en de AW 10 of de Reference meer van zijn gading (klein)





Er moet toch meer laag komen? En met een zuilluidspreker heb je die lelijke stands niet nodig.  :-P WAF!